האם גורמים במשטרה ומחוצה לה מנסים לסכל את מינויו של ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי למפכ"ל המשטרה? אם שואלים בסביבתו של אדרי, התשובה היא חד משמעית כן. אלא שהוועדה למינוי בכירים בראשותו של השופט בדימוס אליעזר גולדברג, תדון מחר במינויו של המפכ"ל הבא של משטרת ישראל ותקבע האם הבחירה בו של השר לביטחון פנים גלעד ארדן בהחלט ראויה.
במסגרת הדיון, תבחן הוועדה תלונה שהוגשה לאחרונה נגד מנכ"ל המשרד לביטחון פנים לכאורה בעניין התנהגות שמתועדת בפנייה כפסולה בעת כהונתו של אדרי כמפקד מרחב ירקון במשטרה. עוד נדרשה הוועדה לבדוק טענה של קצינים בדימוס שביקשו כי ניצב אדרי יעבור בדיקת פוליגרף תעסוקתית כפי שעברו קצינים בכירים במשטרה בתקופה שבה ניצב אדרי החליט על פרישה מהשירות. לטענתם, הבדיקה מחוייבת לתפקידים הרגישים והיא מתייחסת גם לנושאים אישיים מהעבר.
טענות כנגד הניצב בדימוס הועלו לאחרונה גם על ידי נצ"מ בדימוס מאיר גלבוע, לשעבר היועץ למבקר המדינה למאבק בשחיתות, שקרא לערוך בדיקה בעניין המינוי האמור וזאת לנוכח מה שהוא ציין בפנייתו כקשרים של ניצב בדימוס אדרי עם ראשי מפלגת ישראל ביתנו. נציין כי לאחר אותה תקופה מונה ניצב אדרי לפקד על מחוז ירושלים ולאחר מכן פיקד על מחוז תל אביב כולו ועם פרישתו נבחר לכהן בתפקיד המנכ"ל במשרד לביטחון פנים.

כזכור, לפני כשלושה שבועות אישר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, לשר ארדן להמשיך בהליך המינוי וזאת אחרי שעלו טענות לגבי שניים משלושת המועמדים שעלו לשלב המינויים הסופי וביניהם גם ניצב בדימוס אדרי.
נבהיר כי גם מפכ"ל המשטרה היוצא רנ"צ רוני אלשיך יופיע בפני הוועדה ויפרט על כל הידוע לו בעניינו של אדרי וכן הליכי מינוי בכירים. מקורבים לניצב בדימוס אדרי, מציינים כי "מדובר בניסיון נואל לחבל במינוי".

"כל פעם מחדש עולה תלונה קנטרנית שאין בה ממש ומטרתה לפגוע בניצב בדימוס אדרי. זה היה כשהוא כיהן כמפקד מחוז ירושלים, אז נבחנה תלונה נגדו ובסיומה נמצא כי הוא דובר אמת והתלונה שקרית. זה ממשיך עתה והכל כדי לפגוע במינוי שאמור להביא עמו תועלת וניסיון לקידום משטרת ישראל. ישנם קצינים בדימוס שמתנגדים למינוי וזה לגיטימי, אולם מכאן ועד להכפשה והשמצות המרחק עצום וחבל", אמרו בסביבת אדרי.