"טיסת השבת" ממשיכה לעורר סערה, כאשר נוסעים נוספים שהיו על המטוס, שנאלץ לנחות באתונה כדי למנוע חילול שבת, מספרים על החוויה הקשה. י', נוסע דתי על הטיסה התראיין הבוקר (ראשון) לתוכניתו של אראל סג"ל ב-103FM, הכחיש את הטענות שהופעלה אלימות כלפי אנשי הצוות, והטיל את האשמה על מה שהוא הגדיר כהתנהלות לא מקצועית של חברת התעופה. 


שלום לי' היית על הטיסה הזו?
"הייתי על הטיסה"

אתה חרדי?
"אני לא חרדי. אני ציוני, כיפה סרוגה. אפילו עשיתי צבא".

ספר לנו את הסיפור
"הייתי במנהטן, במהלך השבוע הודיעו ברשויות התעופה שצפוי שלג כבד בשעה שתיים בצהריים וכך היה. הזמנתי מונית בשעה שתיים וחצי מהמלון במרכז מנהטן לשדה התעופה JFK, לקח לנו כשעה וחצי להגיע לשדה. מכיוון שאני נוסע פרימיום של החברה, הודעתי לאל-על שאגיע שעה יותר מאוחר מהזמן הנדרש להגיע לשדה ונאמר לי בפירוש שאין שום בעיה ושהטיסה תצא בזמן. הטיסה הייתה אמורה לצאת בשש וחצי אך דחו אותה לשבע וחצי בגלל תנאי מזג האוויר. בשבע וחצי עדכנו שדיילות לא הגיעו לטיסה ולכן אי אפשר לעלות. רק בשעה שמונה וחצי התחלנו לעלות למטוס וחיכינו שהצוות יגיע. התברר שהצוות יצא בערך בארבע בצהריים מלב מנהטן".

צריך להסביר, אף אחד לא האשים את הדיילים באיחור אלא את החברה שהייתה צריכה להיות מודעת לתנאי מזג האוויר
"450 איש הגיעו בזמן לעשות צ'ק אין לעלות לטיסה, מי שאיחר בין ארבע לחמש שעות היו הדיילות. אינני המנהל של אל-על אך אם הייתי מודע למזג אוויר שכזה הייתי דורש מהדיילות לצאת בבוקר או לישון בצמוד לשדה. הדיילות הגיעו בשעה תשע וחצי, יצאו לשטוף את הכנפיים מהשלג ואז החל הלחץ של הנוסעים החרדיים, הדתיים ושומרי המסורת והיה ברור שלא נגיע בזמן לישראל ולכן ביקשנו לרדת מהמטוס כדי לא לחלל שבת. לאחר ההתלהמות הטייס קרא בכריזה שנגיע בזמן לישראל, לפני כניסת השבת במסלול מקוצר ושאם תהיה בעיה יהיו מוניות שייקחו אותנו הביתה. המראנו ונרגעו הרוחות. לפתע  גילינו במסלול הטיסה שבכלל נוחתים באתונה".

זה אכן התפקיד של אל-על להתכונן למקרים שכאלה אך באל-על טוענים שהייתה אלימות כלפי הדיילות
לאנשים מותר לכעוס ולהיות במתח על ההתנהגות המבישה והלא מקצועית של חברת אל-על כמו שמותר למחוא כפיים לטייס ברגע הנחיתה בישראל.

יש שטוענים שדיילות הוכו
אף אחד לא היכה. אם מישהו היה מכה היו עוצרים אותו. אני ישבתי במחלקת תיירים, אולי במחלקה ראשונה או במחלקת העסקים הייתה אלימות. במחלקה שלנו לא היו מכות ולא הייתה אלימות מילולית. מותר לקרוא לטייס שקרן כי הוא אכן שיקר. מותר לומר שאל-על היא חברה שלא יודעת לקחת אחריות והיא חברה לא מקצועית".