למרות ההיענות הגדולה של הציבור, שהגיע בהמונים לעמדות התרמה במטרה לבדוק את התאמתם לתרומת מח עצם לרוני כהן בקיץ האחרון, ממשפחתה נמסר היום (ראשון) כי לא נמצא תורם המתאים בצורה מלאה.

מהמשפחה נמסר: "חברים יקרים, ממש מרגש אותנו שעדיין כל כך הרבה אנשים שואלים לשלומה של רוני. מדהים לראות לכמה אנשים היא נכנסה ללב. 
עכשיו כשאנחנו טיפה יותר רגועים, נעדכן: לא נמצא תורם המתאים בצורה מלאה לרוני בעקבות המבצע הכלל הארצי שעשינו. מבצע שהתאפשר בזכות רבים ובזכות עמותת עזר מציון אשר עושים עבודת קודש ומצליחים לעזור לחולים רבים. לכן, אחיה הגדול המתאים לה בחמישים אחוזים, תרם מח עצם לרוני".
"רוני עברה השתלת מח עצם הפלואידית. שיטת השתלה חדשה יותר המתאפשרת גם באחוזי התאמה נמוכים יותר. עם שיטה זו יש פחות נסיון ולכן הרופאים עדיין מעדיפים השתלה בהתאמה מלאה. עכשיו, כחודש וחצי אחרי ההשתלה, כל הבדיקות הראשוניות נמצאו תקינות! רוני כבר בבית. מתחזקת וחוזרת לעצמה ככל שהימים חולפים. בשנה הקרובה רוני תמשיך להיות במעקב ותעבור בדיקות בתדירות הולכת ופוחתת. אנחנו בטוחים שהאנרגיה החיובית שכולכם שולחים לה תעזור לה להחלים הכי מהר שאפשר. תודה רבה לכולם על ההירתמות, ההתעניינות והאהבה".


כזכור, סיפורה פורסם בקיץ האחרון בפוסט מרגש שהארוס שלה בר פרסם ובו גלל את סיפורם. בחודש אוגוסט התקיים מבצע ההתרמה הארצי, וחודש לאחר מכן הזוג נישא במרפסת של בית הוריה ברינתיה.