חיסול בחולון: שני רוכבי אופנוע פתחו בירי הבוקר (שני) לעבר גבר בן 42 שהיה לבדו ברכב פרטי ברחוב ההסתדרות פינת זלמן ארן, צומת מרכזי והומה אדם בעיר, והרגו אותו. המשטרה מנהלת מצוד אחר היורים. הרקע לאירוע פלילי, החקירה בראשיתה. ילדים מבית ספר סמוך שהיו עדים לאירוע הקשה, טופלו לאחר שלקו בחרדה.



פרמדיקית מד"א, נעמי צבי, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו רכב על המדרכה, בתוך הרכב ישב גבר כבן 42 עם פצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. בנוסף טיפלנו במספר ילדים מבית ספר סמוך שלקו בהתקף חרדה".

זירת החיסול בחולון. צילום: דוברות המשטרה


צילום: TPS


מדובר בחיסול השלישי בתקופה האחרונה שמתרחש במקום מרכזי לעיני רבים. לפני שבוע וחצי נהרג תושב נתניה בן 30 בפיצוץ רכב בכביש החוף, סמוך למחלף השרון. שניים נוספים נפצעו באורח קל באותו אירוע. הפיצוץ העז ארע כתוצאה ממטען חבלה שהוצמד לרכב מסוג סקודה. 

ההערכה היא כי הקורבן שחוסל בפיצוץ לא היה היעד אליו כיוונו המבצעים וככל הנראה עבריין אחר שהיה ברכב היה יעד החיסול. על פי החשד השלושה מעורבים בעבירות פשע באזור השרון אבל לא נמנים כארגון פשיעה ולא משתייכים לארגון פשיעה. 

שלושה ימים קודם לכן, נרצחו עוזי בר ציון ואלעד סרדניוף בפיצוץ רכב בשכונת התקווה, בפינת הרחובות אצ"ל ולח"י. בר ציון היה בכיר בארגון הפשע של מוסלי.