סמסונג קיימה הבוקר (שני) אירוע השקה רשמי למכשירי הגלקסי A9 וגלקסי A7, שהוכרזו בחודש שעבר. הדגמים החדשים מגיעים עם כמות גדולה מאי פעם של מצלמות ששילבה החברה בגבם, ארבע עדשות ושלוש עדשות אחוריות בהתאמה, בנוסף למצלמת סלפי קדמית. ה-A9 הוא המכשיר הראשון אשר מציע ארבע עדשות מצלמה אחוריות. ה-A7 יעלה 1,649 שקלים והוא זמין בארץ בצבעים שחור, כחול וזהב וה-A9 יעלה 2,349 שקלים והוא זמין בצבעים שחור, כחול וורוד.
הגלקסי A9 משלב ארבע עדשות בחלקו האחורי, בנוסף לעדשת סלפי: הראשונה מאפשרת תקריב עם זום אופטי 2x, העדשה השנייה היא עדשת Ultra Wide, המעניקה תמונה ללא גבולות. ה-Scene Optimizer הופך את המצלמה לחכמה, מזהה את אובייקט הצילום ומתאים את הגדרות הצילום על מנת ליצור את התמונה הטובה ביותר. 

גלקסי A9. צילום: יח"צ
עדשה נוספת היא עדשת עומק, המעניקה למשתמש את החופש ליצור באופן ידני את עומק השדה של התמונה, ולהתמקד במושא הצילום. העדשה העיקרית של ה-A9 בעלת 24 מגה פיקסל, ומפתח צמצם F/1.7  מאפשרת למשתמש להפיק תמונות איכותיות בכל תנאי תאורה.

הגלקסי A7 כולל שלוש עדשות בחלקו האחורי, בנוסף למצלמת סלפי: העדשה מצלמה ראשית בעלת חיישן 24 מגה-פיקסל עם תמיכה בפוקוס אוטומטי ומפתח צמצם f/1.7. מצלמה בעלת זווית צילום רחבה במיוחד של 120 מעלות עם חיישן 8 מגה-פיקסל בעל מפתח צמצם f/2.4. מצלמת עומק בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.2 המאפשרת להחיל אפקט טשטוש סביב המצולמים לצורך התמקדות טובה יותר בהם.

גלקסי A7. צילום: יח"צ