ב"ארץ נהדרת" מנצלים את המשבר הקואליציוני לקידום העונה החדשה: לאחר אינספור ספוקלציות בנוגע להקדמת הבחירות, יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט, הצהיר הבוקר (שני) ביחד עם שרת המשפטים ומספר שתיים בסיעתו, איילת שקד, כי מפלגתו תישאר בממשלה ובקואליציה, ובתוכנית הסאטירה לא נשארו אדישים.



יוצרי "ארץ נהדרת" שחררו היום סרטון סאטירי בו נראה השחקן והקומיקאי ערן זרחוביץ' כשהוא מגלם את דמותו של שר החינוך נפתלי בנט. בסרטון בנט מתקשר לבנימין נתניהו ומאיים עליו בפרישה מהממשלה.





"עכשיו תראו איך מחזירים את ההרתעה", אומר בנט ומתקשר לראש הממשלה. "הלו, ביבס. תקשיב לי טוב, האולטימטום שלך חזר. אתה ממנה אותי לשר ביטחון או שאני מתפטר. סבבה... אז אתה משאיר אותי שר חינוך או שאני מתפטר!"



"ועכשיו תקשיב לי טוב בן אדם, אתה ממנה אותי לגבר הסקסי של ישראל במקום דודו פארוק או שאני מתפטר... הלו? יש לך 2 שניות לנתק לי בפנים או שאני מתפטר. יה! הוא ניתק אנחנו ב'זואון', חזרנו לנצח. קיפלתי אותו כמו לחמניה קטנה עם קוקיות".



כזכור, העונה ה-15 של "ארץ נהדרת" פתחה את שידורי ערוץ 12 מיד לאחר פיצול ערוץ 2 ב-1.11 והובילה את טבלת הרייטינג באותו הערב עם 19.4%. מאז שמרה התכנית על כוחה עם ממוצע 18.3% רייטינג לעונה, הממקם אותה במקום ה-3 בדירוג התכניות הנצפות בטלוויזיה השנה.