הסדרה הישראלית נבסו זכתה הלילה (שלישי) בפרס הקומדיה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי הבינלאומי. התוכנית, מאת היוצרים יוסי וואסה, שי בן עוד וליאת שביט, שודרה בערוץ "רשת 13". היא הופקה על ידי חברת אנדמול שיין ומככבים בה וואסה עצמו בתפקיד נבסו, מירב פלדמן, חנה לסלאו וגדי יגיל, והיא הופקה ע"י חברת אנדמול שיין. 

יוסי וואסה אמר לאחר הזכייה: "אני מוטרד שאני לא יודע כמה שוקל הפסל ומותר לי רק 23 קילו למזוודה בטיסה, כי הדבר הזה מגיע הביתה בייבי! חשוב לי להודות לשותפים המוכשרים שלי שי בן עטר, ליאת שביט וגל זייד ולכל צוות השחקנים של נבסו. כמו כן, תודה גדולה לרשת 13 ואנדמול".

בראיון לאילה חסון ב-103FM אמר וואסה כי סוד ההצלחה של הסדרה הוא "סיפור שכל אחד יכול להבין אותו". לדבריו, "היום אנחנו פחות מתעסקים בגזענות, אלא בכמה אהבה זה מביא וכמה טוב זה מביא לישראל. הסדרה מדברת על מפגשים שקשורים הרבה פעמים גם באי הבנה תרבותית שנוצרת מתוכם, אם זה בתוך המשפחה ואם בתוך החברה הישראלית. זה סדרה מאוד ישראלית".
"הגעתי לארץ כשהייתי ילד, אני מרגיש הכי ישראלי שיש", אמר וואסה. "יש כאן בסך הכל זווית אחרת של ישראליות שבאה לידי ביטוי פה, והמטענים שיש לי הם מטענים שיש לכל אחד מאיתנו".  
 

עצם הזכייה היא שחזור של ההישג של התוכנית "רמזור" משנת 2010. כזכור, העונה הראשונה של הסדרה שודרה בשנת 2017 והייתה לאחת הסדרות הבולטות והמדוברות ב"רשת 13". היא אף נמכרה בשנה שעברה לרשת פוקס האמריקאית, תוך שהיא מעוררת הדים בינלאומיים.
נבסו היא קומדיה ישראלית העוסקת במשפחה מעורבת המורכבת מאב אתיופי, אם אשכנזייה, ביתם הקטנה ומשפחתם המורחבת משני הצדדים. היא מציגה סיטואציות משעשעות (ולעיתים מרירות), ומהווה סאטירה נוקבת על מצבם של האתיופים בישראל.  
יוצרי ושחקני נבסו מקבלים את הפרס. צילום: נעה גרייבסקי
יוצרי ושחקני נבסו מקבלים את הפרס. צילום: נעה גרייבסקי


חוגגים את הזכייה. צילום: נעה גרייבסקי
חוגגים את הזכייה. צילום: נעה גרייבסקי