כשאנשים נפרדים, זה לגמרי נורמלי שהם יחושו קנאה אם הם יראו את האקסים שלהם יוצאים עם אחרים. יחד עם זאת, לתקוף את בני זוגם החדשים זו כנראה לא דרך ההתמודדות המוצלחת ביותר, בלשון המעטה, ולרוב תסבך את התוקפים בצרות. לאחרונה למשל, צעירה מסקוטלנד נשכה את הירך של בת הזוג של האקס שלה, כי לא הייתה מסוגלת להכיל את זה שהשניים יוצאים. 



המתקפה הזו הייתה לגמרי לא מתוכננת, והתרחשה כשטניה סלסר בת ה-24 ראתה את בת הזוג של האקס, אדל פוי, במועדון לילה. השתיים היו חברות עד לשלב שבו פוי החלה לצאת עם האקס שלה, אז הן החלו לפתח יחסי יריבות. על פי רישומי בית המשפט, באותו יום במועדון, "סלסר ניגשה אל פוי והחלה לאיים עליה, ולאחר מכן עקבה אחריה אל מחוץ למועדון כשזו יצאה לעשן". 



למרבה הצער זה לא הסתיים בכך, וכשהשתיים שהו בחוץ סלסר "ניסתה להכות את פוי עם התיק שלה, פגעה בה בפניה ואז הפילה אותה ארצה. פוי ניסתה לקום, אולם בשלב זה סלסר נשכה אותה בחלק הפנימי של הירך השמאלית".


על פי דיווח של The Press and Journal, סלסר נלקחה למעצר ובחקירתה הודתה שתקפה את פוי, כשבין היתר "הכתה אותה בראשה, הפילה אותה, הצמידה אותה לקרקע ונשכה אותה". עורך דינה טען בבית המשפט השבוע, שבזמן התקיפה באוקטובר אשתקד סלסר סבלה מבעיות רפואיות שאולי תרמו לתגובתה. כמו כן, הוא הוסיף שהיא כבר הספיקה להתנצל בפני פוי על מה שעשתה לה. אף על פי כן, סלסר אולצה לשלם לפוי פיצויים בסך 175 ליש"ט (כ-833 שקלים). בשלב זה, לא ידוע האם תקבל עונשים נוספים.