אין אדם שלא מנצל לפעמים את ההזדמנות כשהוא לבד בבית כדי לרקוד בצורה מביכה. זה בטבע שלנו ואנחנו לא יכולים להלחם בזה. אבל זה דבר אחד לעשות את זה כשאף אחד לא רואה, וסיפור אחר לגמרי לעשות זאת בפומבי מול אנשים. לאחרונה צעירה מסקוטלנד הפכה לסנסציית רשת לאחר שתועדה רוקדת בבית קברות, במה שנראה כמו ניסיון מוזר להעיר את המתים או תולדה של שימוש בסמים קשים.

רבים מיהרו ללעוג לה, אבל בפועל אנה אוטורבק בת ה-22, מהעיר דנדי, בסך הכל צילמה סרטון עבור פרויקט במכללה לריקוד עכשווי. היא הגיע לבית הקברות ההיסטורי יחד עם חברות נוספות לפרויקט, והריקוד הלא שגרתי שלה לדבריה היה ניסיון "לחקות את תנועות הרוח והעצים". 

בראיון לעיתון מקומי היא סיפרה: "צילמנו פה כבר כמה פעמים, אבל עד עכשיו אף אחד לא שם לב. הפעם הרבה אנשים הסתכלו, צעקו וצחקו". היא הוסיפה ש"קיבלנו מבטים מוזרים והיו אנשים ששאלו אם קר לי והתנהלו בינינו כמה שיחות מוזרות".
 
זכתה להמון מבטים מוזרים. אנה אוטורבק בבית הקברות
זכתה להמון מבטים מוזרים. אנה אוטורבק בבית הקברות


מעבר לתשומת הלב המקומית, היא גם זכתה ללא מעט לעג בקרב הגולשים שלא ממש הבינו מה היא עושה. "זה ממש לא מפריע לי. אני רוצה לעסוק בריקוד עכשווי, אז אני מרגישה בנוח עם הגוף שלי ועם ריקוד מול אנשים", הסבירה אוטורבק. "אבל היו אנשים שהיו מאוד נחמדים ואמרו לי שאני אמיצה. היה קצת קר אבל התנועה חיממה אותי וגם הבאנו שמיכות".

יחד עם זאת, היא הודתה: "זה היה פרויקט מאוד מוזר. אני בטוחה שמעט מאוד אנשים יוכלו הגיד שהם רקדו חצי עירומים בבית קברות. הרעיון בריקוד עכשוויי הוא תמיד לדחוף את הגבולות".