האתרים בארה"ב מדווחים כי כוכבת העל אנג'לינה ג'ולי, שהרוויחה בשנים האחרונות מיליונים מכל סרט בו השתתפה - ירדה מנכסיה. טל ואביעד התייחסו בתוכניתם ב-Eco99FM לידיעה והעבירו ביקורת על התופעה של כוכבים שמקבלים משכורות עתק ומצליחים להפסיד את כל כספם בגלל התנהלות בזבזנית.



אביעד: "לאנג'לינה גו'לי אין כסף. לפני כמה שנים היא החליטה לקחת פסק זמן ממשחק, ולהתמקד בבימוי. זה הצליח, היא עשתה סרטים טובים ומצליחים. היא עשתה עם בראד סרט בו הם זוג במשבר וכל הסרט הם שותקים. הכל שתיקות, שתיקות, שתיקות. עכשיו אחרי הגירושין אין לה כסף, כך כתוב. אנג'לינה ביקשה מבראד הלוואה של 8 מיליון דולר כדי לקנות בית".



טל: "למה היא צריכה בית ב-8 מיליון דולר? שתקנה דירה. מה היא החליטה לעשות?"



אביעד: "לחפש שובר קופות. כתוב שהיא נואשת לאסף את הצ'ק על סך 25 מיליון דולר מהפקת 'מליפיסנט 2'. היא נואשת".



טל: "היא צילמה את זה כבר ועכשיו היא מתקשרת להפקה, 'מה עם הצ'ק, מה עם הצ'ק?'. אנשים כמוה שהרוויחו כל כך הרבה כסף, ונהיו עניים בגלל התנהלות בזבזנית, מגיע להם!".





אביעד: "מה אתה שמח? כמו איזה טוקבקיסט!"



טל: "מגיע לה שתרד מנכסיה, שתהיה הומלסית. שאתה תלך מתחת לאיזה גשר ופתאום תבוא אליך מישהי רועדת כזאת ותגיד 'תרחם עליי' ואתה תגיד 'אה, אנג'לינה!".



אביעד: "היא תגיד 'יש לי שבעה ילדים, שניים מהם ממלאווי', לא מלאווי זה איפה שמדונה קונה, איפה היא קונה?".



טל: "בקמבודיה".



אביעד: "היא תגיד, 'הם מקמבודיה, הילדים שלי'. היא אומרת להם 'מדוקס, אפשר רק חוג אחד', כל המשפחה מתאמצת".



טל: "יפה שאתה מפרגן לה מעמד ביניים. אני רוצה לראות אותה דופקת לך בחלון בקיבוץ גלויות ומבקשת ארבעה שקלים לבאר שבע, ואתה תסתכל ותגיד 'אה, את מוכרת לי'".



אביעד: "היא לא צריכה להיות נרקומנית בקיבוץ גלויות".



טל: "אולי שתיסע לקמבודיה להזדכות על הילדים, ילדים זה דבר יקר".



אביעד: "יכול להיות שהיא ניסתה. שהיא חזרה איתו לקמבודיה ואמרה: 'חמודה, על החוק להגנת הצרכן שמעת? לא, לא אני לא אקבל זיכוי! אני רוצה כסף מזומן".