פרשת התאבדות העובדת בחברה של לב לבייב: בכיר בחברה של איל היהלומים הישראלי-רוסי התייחס הערב (שלישי) לאירוע הטרגי, האשים את המשטרה במותה של העובדת. "מדובר בעובדת זוטרה, שעסקה בעיקר בשליחויות", אמר הבכיר בחברה ל"החדשות", "היא הרוויחה אלפי שקלים בודדים בחודש", הוא הוסיף.



הבכיר ציין כי כשהעובדת זומנה לחקירה, היא "כלל לא נועצה עם עורך דין", ואמר שבמהלך החקירה "הופעלו עליה לחצים כבדים, היא נבהלה מאוד, נשברה והתאבדה. הרגו אותה", הוא האשים את חוקרי יחידה להב 433. במשטרה התייחסו גם הם לאירוע הקשה, והביעו צער על תוצאות האירוע הטרגי. "מטעמי צנעת הפרט משטרת ישראל אינה נוהגת להתייחס להליכים כאלה או אחרים הנוגעים לחקירות מתנהלות ולחשודים הנחקרים בגינן", נמסר בהודעת המשטרה.

עוד נמסר בהודעה כי "למרות האמור, בשל ההודעה שפורסמה בשם החברה המעורבת בחקירה משטרתית אנו רואים לנכון לציין כי הפרטים שהובאו בהודעה לוקים באי-דיוקים מהותיים.  משטרת ישראל פועלת כל העת ברגישות הנדרשת, תוך הקפדה יתרה על שמירת כבודם וזכויותיהם של חשודים ונחקרים, לצד נקיטת פעולות חקירה מגוונות שתכליתן – הבאת מבצעי עבירה לדין".

כזכור, בשעות אחר הצהריים קפצה אל מותה עובדת בחברתו של לב לבייב, שנמצאת תחת חקירה לעבירות צווארון לבן במסגרת פרשת "יהלום שחר". העובדת קפצה מהקומה העשירית של בניין המשרדים "נועם" הסמוך לבורסה ליהלומים ברמת גן, כאשר עובדי המשרד נמצאים בסמוך אליה. על פי חקירת המשטרה, העובדת קפצה מחלון הבניין בזמן ששאר העובדים ששהו בסמוך אכלו, ועל פי עדויות, שמעו חבטה בעקבות נפילתה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ונבדק האם הרקע להחלטתה של האישה הוא אכן עצם חקירתה בפרשה.

בפרשה, נבדק החשד כי במהלך 16 השנים האחרונות שישה מעובדי החברה הבריחו יהלומים בהיקף שמעורך ב-300 מיליון שקלים. ההברחה הגדולה ביותר התרחשה לפני כשש שנים, כאשר עובד בכיר באחד העסקים של לב לבייב ברוסיה, הבריח כמות עצומה של יהלומים במזוודות.