בשאר אלמסרי, היזם הפלסטיני העומד מאחורי הקמת העיר רוואבי, מתחמק תקופה ארוכה מלקבל עתירה שהגישה נגדו תנועת רגבים לבג"ץ ואנשיו אף איימו על שליח משפטי שניסה להעביר לידיו את כתב העתירה. באישור חריג של משרד המשפטים, פרסמה רגבים בתחילת השבוע מודעה בערבית ביומון ערבי נפוץ כתחליף להגשת העתירה למיליונר המתחמק ובו הוא נקרא להגיב לעתירה בתוך שלושים יום.  
העיר רוואבי עצמה ממוקמת בשטח A המצוי תחת שליטת הרשות הפלסטינית, אולם כביש הגישה לעיר נמצא בשטח בשליטה ישראלית מלאה, ולפיכך המנהל האזרחי אמון על אכיפת החוק במקום. במסגרת הליך משפטי אחר שניהלה רגבים נגד חברת רוואבי, חשפה תשובת המדינה כי מקטעים ארוכים בכביש הגישה לעיר, נסללו על קרקעות פרטיות ללא הסכמת הבעלים. המנהל האזרחי הוציא היתר זמני לסלילת הכביש לפני מספר שנים אולם התגלה כי היתר זה איננו חוקי, שכן מדובר בקרקעות בבעלות פרטית. 
לכתב העתירה שהוגשה בתחילת 2017 צירפה רגבים את חברת רוואבי באמצעות עו"ד ישראלי שייצג את החברה בהליכים קודמים. במהלך הדיון הראשון שהתקיים לפני יותר משנה, טען עורך הדין כי כבר איננו מייצג את החברה. 

רגבים נדרשה בהנחיית בג"ץ למסור את העתירה ישירות לידיו של המיליונר הפלסטיני. מאחר והעיר רוואבי ממוקמת בשטח שאסור לכניסת ישראלים, נשכר בתחילת השנה שליח בן מיעוטים לבצע את המשימה, אולם מאבטחיו של אל מסרי חסמו את השליח בפתח הבניין, ואף מנעו ממנו להשאיר את כתב העתירה במקום, תוך שהם משמיעים איומים כנגדו. "אנשי ביטחון ליוו אותי בדרך החוצה לוודא כי איני משאיר את המסמכים בשום מקום. הם הורו בצורה תקיפה וברורה כי אין עלי לשוב למקום עם החומר המשפטי", נכתב בתצהיר שהגיש השליח לבג"ץ. 
במשרד המשפטים פועלת מחלקה לסיוע משפטי שאמורה לתת בין השאר מענה שיאפשר חפיפה משפטית בין ישראל והרשות הפלסטינית, ולהעביר מסמכים משפטיים במקרה שבו גורם ישראלי תובע תושב של הרשות הפלסטינית. כתב העתירה של רגבים נשלח למחלקה לסיוע משפטי, אולם גם במחלקה מתקשים להעביר עתירות לידי הרשות הפלסטינית. 
על בסיס סעיף נדיר בצו מיוחד שפרסם משרד המשפטים לפני כשני עשורים הונחתה רגבים לפרסם מודעה בעיתון יומי נפוץ בשפה הערבית, הפונה לבעלי הדין להגיש כתבי הגנה לבג"ץ בתוך 30 יום, אחרת עלולה העתירה להידון בהיעדרם. 
ברגבים טוענים כי "במידה ובסופה של העתירה בג"ץ יאפשר את הכשרת הכביש באמצעות הליך הפקעת קרקעות, צפויות לכך השלכות גם עבור יישובים ישראליים ביו"ש בהם אותרו בעיות משפטיות דומות".