"הצביעות חוגגת, חברת הכנסת שעוברת בין האולפנים ומדברת שוב ושוב על חשיבות העצמאות של בית המשפט העליון ונגד המתקפות של חברי הכנסת מהימין, בחרה להשתלח בצורה הבוטה ביותר נגד שופט בית המשפט העליון", כך אומר ל"מעריב און-ליין" גורם במשרד המשפטים בעקבות ציוץ בוטה של ח"כ רויטל סויד נגד שופט בית המשפט העליון אלכס שטיין.

לפני זמן קצר כתבה ח"כ סויד בחשבון הטוויטר שלה ‏"מכירים את זה שאתם מזמינים משהו מ-eBay, ואז הוא מגיע וזה לא עובד כמו שחשבתם? אז - איילת שקד והשופט אלכס שטיין". הביקורת החריפה של סויד באה לאחר פסק הדין של בג"ץ אשר דחה עתירה של אשה שבית הדין הרבני החליט שהיא איננה זכאית לקבל 50% מהנכס שהיה שייך לבעלה מלפני הנישואים, זאת בין היתר עקב העובדה שבגדה בו עם גבר אחר.
עוד מותחים במשרד המשפטים ביקורת על ח"כ סויד, שרק אתמול פרסמה סרטון בו היא אמרה כי היא "נלחמה ומגנה על מערכת המשפט ועל בית המשפט העליון כי בית המשפט העליון מגן עלינו. בטח שאני אגן עליו, אני אלחם עליו". בסרטון טענה סויד כי חברי הכנסת מהבית היהודי הולכים לבית המשפט העליון על הראש. "רוצים לרסק אותו ולהחליש אותו. הם מקריבים את בית המשפט העליון אבל בעצם הם מקריבים את הזכויות שלנו".

מהנהלת בתי המשפט נמסר בתגובה כי "ביקורת עניינית לגופו של פסק דין היא לגיטימית. לעומת זאת, כל התבטאויות מתלהמות המכוונות כלפי בית המשפט והשופטים באופן אישי אין להן מקום והן ראויות לגינוי".

ח"כ סויד מסרה בתגובה: "הצביעות חוגגת, מי שבנתה קריירה שלמה על פגיעה בעצמאות בית המשפט העליון והשתלחות בשופטיו לאורך השנים, 'נחרדת'  עכשיו מנבחרת ציבור שמותחת ביקורת לגיטימית לחלוטין על פסק דין של העליון. שרת המשפטים, את מקריבה את בית המשפט העליון, פוגעת בזכויות נשים ומחשיכה את החברה הישראלית  - טלי קורה מבין עיניך!".