ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, תקף הערב (רביעי), בתכנית "לונדון את קירשנבאום" בערוץ עשר, את רה"מ בנימין נתניהו, על רקע התנהלותו מול חמאס, וטען כי הוא אמר לאחר התפטרותו של שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, דברים "חסרי שחר".



"אין שום איום קיומי על מדינת ישראל", קבע אולמרט, שהוסיף: "שום דבר לא קרה או היה צפוי לקרות מאז שהשר ליברמן התפטר ועד שנוצר רושם שהממשלה עלולה ליפול, חוץ מדבר אחד - שראש הממשלה הופיע ואמר דבר שאין לו שחר, שהמציאות הביטחונית מורכבת כל כך. סוגיית איראן הייתה גם לפני חודשיים ותימשך להיות כאן גם בחודשיים הבאים.. אז מה לא יהיו בחירות בזמן הזה?".



בתוך כך, הוא התייחס גם לפרישת ארצות הברית מהסכם הגרעין, מהלך אותו הגדיר כ"טעות": "ההסכם עם האיראנים היה הסכם סביר ששירת גם את האינטרסים שאנחנו כל כך רגישים להם. ביטול ההשתתפות של האמריקנים בהסכם הזה הוא טעות".



הוא הוסיף כי "אף אחת מהמדינות הערביות שמשתוקקות לקיים איתנו יחסים גלויים לא תעשה את זה כל עוד אין הסדר עם הפלסטינים. אנחנו מחמיצים הזדמנות שיכולה לשנות את פני המזרח התיכון כולו, ואולי אפילו מעבר לכך".



את דבריו חתם בהתייחסות להצהרותיהם של שרי הקבינט, בהתייחס להסלמה האחרונה בעזה: "אני ממליץ לא לנהוג בהתלהמות. אני ממליץ לקברניטים לדבר פחות"