פרסום ראשון: חבר הכנסת אורן חזן בדרך לעסקת טיעון בפרשת התקיפה של ראש עיריית אריאל, אלי שבירו, ומנכ"ל העירייה, אבי עזר. כזכור, חבר הכנסת הואשם בסעיף תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי. על פי עדויות, חזן קילל ודחף בחוזקה את מנכ"ל העירייה עד שהוטח במעקה.



על פי כתב האישום, חזן הגיע למשרדי עיריית אריאל באוקטובר 2014, ופקד משרדים שונים במטרה להבין מי אחראי להטלת צו עיקול על חשבון של אמו. משהבין כי מנכ"ל העירייה הורה על הטלתו, המתין להגעתו של המנכ"ל, וכשזה נכנס לחדר הישיבות נכנס חזן מיד אחריו, סגר את דלת החדר ואמר: "אף אחד לא יוצא מפה". בחדר הישיבות המשיך חזן לצעוק ולגדף את המנכ"ל, עד אשר הוצא מהמקום.

לאחר מכן התפרץ חזן ללשכת ראש העיר מבלי שקיבל לכך אישור, והחל לצעוק ולגדף את ראש העיר. ראש העיר הורה לחזן לעזוב את לשכתו, אולם חזן סירב תוך שהוא מאיים כי "יטפל" בראש העיר, וכי ידאג כי "לא ישב עוד בכיסא". 

בית המשפט דחה את מועד הקראת כתב האישום נגד ח"כ אורן חזן שהיה אמור להתקיים היום (חמישי), בנימוק שלא יכול להיעדר מן הכנסת בשל "משמעת קואליציונית", זאת על אף שלא מתוכננות היום הצבעות במליאת הכנסת.