לאחר 20 שנים בתפקיד, סיים רפי בארי את תפקידו בחברת מלונות, כפי שדווח אמש. היום (חמישי) כבר הודיעה החברה שטלי קידר נבחרה לתפקיד במקומו ותתפקד מעתה כסמנכ"לית השיווק והדיגיטל של רשת מלונות דן. מי שעוד זכה לקידום בעקבות ההערכה הרבה לה הוא זוכה הוא יגאל צורף, שכיהן עד כה כראש אגף מכירות במלונות דן, ומונה לסמנכ"ל המכירות של הרשת. קידר וצורף יהיו כפופים ישירות למנכ"ל הרשת, רונן ניסנבאום.

קידר מצטרפת למלונות דן לאחר שבשלוש השנים האחרונות, היתה סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באלקטרה מוצרי צריכה. כמו כן כיהנה בתפקידי ניהול שיווק בכירים בחברות בפלאפון ובנק דיסקונט.
מנכ"ל מלונות דן, רונן ניסנבאום אמר לאחר ההודעה: "אני רוצה לאחל לטלי קידר המון הצלחה בתפקיד החדש ומברך אותה על ההצטרפות למשפחת מלונות דן. אני סמוך ובטוח שהניסיון העשיר שטלי צברה בתפקידי ניהול שיווק בכירים בעולמות הקמעונאות והשיווק לאורך השנים יאפשר לה להביא רוח חדשה לתפקיד, אשר תסייע לנו להצליח לשדרג ולהוביל את מותגי החברה קדימה להצלחות גדולות.

"בהזדמנות זאת אני רוצה להודות שוב לרפי בארי בשמי ובשם כל חברת מלונות דן, תודה גדולה על התרומה הרבה שלו להצלחת מותגי מלונות דן לאורך השנים".