חבר הכנסת אורן חזן אולי נחלץ מהרשעה בתיק התקיפה נגד בכירי עיריית אריאל, אבל ייתכן שבדרך הוא הסתבך בעבירה נוספת. עורכי דינו של חבר הכנסת הגישו אתמול בקשה לבית משפט השלום בפתח תקווה, לדחות את מועד הקראת כתב האישום הפלילי נגדו, שהיתה אמורה להיערך היום (חמישי) ב-14:00, בגלל הממשלה הצרה בת 61 חברי כנסת והדרישה לשמור על משמעת קואליציונית. 
 נ
במכתב הבקשה ששלחו עורכי דינו, אפרים דמרי וציון אמיר, נכתב כי "הנאשם הוא חבר כנסת מן המניין, אשר בעקבות השינוי בהרכב הקואליציה הוא נאלץ לשהות כלהיום בכנסת וזאת על פי הוראת ראש הממשלה שהטיל עוצר יציאות לכל חברי הכנסת מהקואליציה בעקבות שורת חוקים שאמורים לעבור היום ומחר". עוד כתב חזן, כי באת כוח המדינה, עו"ד ריקי גולדברג סגל, הסכימה לבקשה. השופט אישר את הבקשה והדיון נדחה. 

 
אלא שחזן לא טרח לספר לבית המשפט כי בכנסת אין היום דיונים או הצבעות ועל פי לוח הנוכחות של חברי הכנסת במשכן, הוא לא הגיע אליו היום. לאור זאת, ייתכן כי מדובר בעבירה של קבלת דבר במרמה (הכוונה דחיית הדיון בתואנת שווא). סעיף 415 לחוק העונשין קובע כי המקבל דבר במרמה, דינו – מאסר שלוש שנים, ואם נעברה העבירה בנסיבות מחמירות, דינו – מאסר חמש שנים.


לוח הנוכחות של חברי הכנסת, המראה ח"כ חזן לא נמצא במשכן. צילום מסך
לוח הנוכחות של חברי הכנסת, המראה ח"כ חזן לא נמצא במשכן. צילום מסך

 
את תגובת ח"כ אורן חזן לא ניתן היה להשיג עד פרסום הכתבה, והיא תפורסם כשתתקבל.