ארגז פעולה או שיפצורים? מה נוח, ומה לא. אחד הדיונים הכי פוריים של תוכנית "הקבינט" הסתכם בעשיית קפה והדרך להכין אותו בתנאי שטח. ניתאי גלזמן, מילואימניק שלחם ב'צוק איתן', פיתח ערכת קפה מיניאטורית שתוכל להיכנס לכל תיק ובכך לפתור את אחת הבעיות הגדולות ביותר של החי"רניקים, עם פק"ל קפה גדול ומסורבל. בראיון לתוכנית הקבינט ב-103FM סיפר גלזמן על מה שגרם לו "להביא לעולם" את המוצר, וגם את הדרך שהוא צריך לעבור על מנת שהוא ייצא לאור. גלזמן, שעלה על הקו, הודה שהוא מתרגש, ורוני דניאל הציע לו דבר פשוט - להירגע ולעשות קפה...

"כמו שאתם אומרים. הדבר הכי חשוב כחי"רניקים זה לשמור על הגודל", אמר גלזמן והוסיף: "חשוב שהוא יהיה חזק, שישמור על הגודל וכמובן לשים סוף לכוסות הזכוכית, שהבעיה איתם שאתה זורק את זה והכל נשבר". לאחר מכן הוסיף: "גם אם גרב מאובקת מגינה עליהם, זה לא מספיק טוב. ראיתי פוסט בנושא הזה וזה נגע בי, הסיפור הזה, בתור מי שאוהב לטייל ואוהב קפה. זה היה הדבר הכי קטן שאני יכול, שברנו את הראש איך אנחנו מצמצמים את הערכה, והיתה כאן מחשבה איך הופכים את זה למינימליסטי. איך מכניסים את הכל למקום אחד."
גזיה, כוס, מגן רוח, קפה וסוכר בכף יד במקום אחד?

"לא הלכנו על גזייה מתוך מחשבה על יוקר המחייה ושיקולים סביבתיים. כשאתה עם גזייה, אתה זורק את הבלון בסוף המבצע, ומצאנו שבעולם משתמשים בכוהליות, זה עובד בכל מזג אויר, בכל טמבוריה אפשר להשיג גלון ב-30 ש"ח. בחנתי את את הכוהליות בעולם ומצאתי את הכוהליה הכי טובה שיש. כמובן חשוב שהמוצר יהיה איכותי". 



רוני דניאל הוסיף: "היינו גונבים/סוחבים קרפ. שמים בקופסה עם בנזין, נותן לזה להתמסמס ומדליקים". אלון בן דוד סיפר: "בתותחנים יש מטען עודף, הייתי רג"מ. אתה מדליק אותו בדקה, יש לך קנקן מים עודף, שם מטען עודף, של פצמ"ר ומדליק אותו". כאשר השניים דיברו על הסכנה בדבר, סיכם רוני דניאל ואמר: "תלמד, קפה לפני בטיחות".
"כל מי שרואה את הפק"ל על כף היד, לא מאמין שהצלחנו ואירגנו את הכל בפנים שיש שלוש כוסות, לא מזכוכית. אנחנו מדברים כאן על חי"רניקים, ושזה חשוב שלא יצלצל כלום ויעשה רעש. רעש זה דבר חשוב. לא שומעים כלום. בלי שקשוקים ובלי כלום. בצבא התפתח דיון חשוב על משקל - איך מורידים מהמשקל של הלוחמים, ואנחנו רצינו שיירד מ-500 גרם". 
"אפשר לשים את זה על האופניים, רוכבי אופניים עם תיקים קטנים התלהבו. היום רוב המסלולים של רוכבי אופניים זה מבית קפה לבית קפה, עכשיו אנשים מרוצים שהם יכולים לשבת בשטח ולשתות קפה. 
צריך רק ספונסר לחי"רניקים
"הוצאתם אותי עכשיו מחמ"ל של מימון המונים, אולי נצליח להביא את פק"ל הקפה הזה לאוויר העולם. המ"פ שלי אמר אולי נקנה 2 ונתרום אחד לחיילים בודדים. אנחנו מנסים לתמוך בחיילים בודדים. קוראים לזה "BOTZ" במימון המונים של 'אינדיגוגו', אנחנו משיקים את זה היום בצהריים, 200 ראשונים מקבלים מחיר VIP ומקווה שזה ייצא לעולם. איכות הקפה זה הדבר הכי חשוב".