עיתונאי ערוץ עשר, רביב דרוקר, אמר הבוקר (שישי) ב-103FM כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עשה שימוש באתר וואלה על מנת לפגוע ביריביו הפוליטיים מימין, בהם השר לשעבר גדעון סער, השרים נפתלי בנט, איילת שקד וגלעד ארדן ונשיא המדינה ראובן ריבלין. הכתב סיפר בתוכניתו של ניסים משעל על העדויות שיביא ביום שני הקרוב בתוכניתו, "המקור". 

"אנחנו בעיקר נביא עדויות של עיתונאי וואלה בפנים גלויות, בכל הדרגים, שיספרו איך עבדה המכונה, מה נאמר להם בזמן אמת על ידיעות: 'זה זמני'. הקישור היה להטבות רגולטריות - 'זו איזה תקופת זמן מסוימת, צריך לעשות את זה, תכף זה ייגמר', והם מספרים גם על תקופה שבה טאק - זה נגמר בבת אחת", אמר דרוקר.
כשנשאל האם העדויות מאששות את הטענות נגד ראש הממשלה, אמר: "לגמרי. כשזה יצא, אתרים כמו "מידה" שמזוהה עם הימין באו להראות כמה תכנים ביקורתיים התפרסמו בוואלה נגד ביבי. מה שאנחנו מראים זה מה באמת היה אמור להתפרסם, ומה שכן התפרסם על שרה נתניהו שטיפלה בניצולי שואה ובחיילים. זה תחקיר של ברוך קרא ששכנע את האנשים לדבר, כי במקצוע שלנו אתה מבין כמה זה שביר".


בתשובה לשאלת משעל האם משפחת נתניהו תופתע מהתוכנית, השיב דרוקר: "אני חושב שלא, הם יגידו: 'רק זה? יש עוד הרבה דברים'. זה לא רק שרה נתניהו עושה ככה או ביבי רוצה תמונה יותר יפה של מעשיו. אתה רואה שם חיסולים. הם מעולם לא נפגשו לעשות סיכול למישהו משמאל אבל עשו לגדעון סער, איילת שקד, בנט, ארדן, רובי ריבלין. לא רק הוראה כללית - מקרה ספציפי. ארדן רב עם נתניהו על כניסה לממשלה ומישהו כותב טור נגד נתניהו - מיד להוריד אותו".
 
"רק מי שלא מבין כלום בתקשורת לא מבין הבדל בין דוברות לבין הנחתה. יש הבדל בין ניר חפץ הדובר של נתניהו שמתקשר לעורך ואומר 'זה לא בסדר מה שכתבתם' לבין הנחתה - 'תוריד את זה, שים כותרת כזו וכזו', זה הם עורכים את האתר", הוסיף עיתונאי ערוץ עשר.
 איילת שקד ונפתלי בנט. צילום: מרק ישראל סלם
איילת שקד ונפתלי בנט. צילום: מרק ישראל סלם
  

לגבי ראיות המשטרה בתיק 4,000 אמר דרוקר: "אני מכיר את הסיקור אבל לא ראיתי. מתארים אותו כתיק הכי חזק, עדי המדינה גם חסמו את כל ההסברים האלטרנטיביים אבל עד שלא נראה ראיות אני לא רוצה לדבר".



"מדובר פה על עסקת שוחד - סיקור חיובי תמורת הטבות רגולטוריות זה משהו שלא שומעים כל יום. יש הר של ראיות, תיק מאוד חזק גם לפני עדי המדינה ניר חפץ ומומו פילבר. כשהם באו כבר נחסמו הסברים אלטרנטיביים לקשר בין הסיקור לבין ההטבות הרגולטוריות", סיכם. 



גדעון סער. צילום: פלאש 90
גדעון סער. צילום: פלאש 90