ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) סיפר הערב (שבת) בתכנית "פגוש את העיתונות" כי עבר לפני כשבועיים בדיקת פוליגרף, המוכיחה כי באמירתו כלפי השרה מירי רגב, "אני יודע איך התקדמת בצבא", לא הייתה כוונה מינית: "החלטתי לעבור את הבדיקה ביוזמתי רק בגלל שהבנתי שיש נשים, שכתוצאה מכל העליהום שעשו כאן, נפגעו", אמר שטרן. 



"בפוליגרף יש התייחסות לאם על דוכן הכנסת התכוונתי לדבר מיני, והתשובה היא שלילית. יאיר לפיד, יו"ר המפלגה, לא היה צריך את הפוליגרף הזה, אבל אני הראיתי לו את זה בכל זאת. הפוליגרף מוכיח שחור על לבן", הוסיף שטרן. כאשר נשאל האם הוא מוכן להתנצל בפניי השרה ענה: "כשהיא ישבה באולם היא לא אמרה אז דבר, היועצים שלה גם לא הוציאו את זה יום למחרת עד שאנשים בסביבה שלה כנראה העלו בפניה את הפרשנות הזאת. אני מתנצל על כל אישה שנפגעה מהאמירה, אם רגב נפגעה אז היא חלק מאותן נשים שאני מצטער שנפגעו, למרות שאני לא מאמין שהיא אכן נפגעה". 



בהתייחס לכוונתו האמתית מאחורי האמירה סיפר כי בדבריו התכוון כי השרה התקדמה בצבא באמצעות חנופה: "כשהיינו בהתנתקות אנחנו הוצאנו אנשים מהבתים, והיא עשתה מסיבות עיתונאים. אותו דבר במלחמת לבנון השנייה, אני הלכתי לבתים של 120 משפחות שכולות, והיא בעורף ארגנה חגיגות עיתונות. כשראש הממשלה נותן לזה קרדיט, ומאיים בשמועות שאולי הוא ימנה אותה לשרה לביטחון פנים, מישהו צריך להגיד את זה". 


רגב הגיבה לדבריו של שטרן בדף הטוויטר שלה וטענה כי "ההתנצלות של ח"כ אלעזר שטרן בתכנית 'פגוש את העיתונות' עם דפנה ליאל, לחלוטין לא מספקת. שטרן צריך להתנצל מעל דוכן הכנסת - בדיוק במקום בו הוא נשא את הדברים הפוגעניים נגדי, דברים חמורים שלא היו".  


כזכור, אמירתו של שטרן בדוכן הכנסת עוררה סערה ציבורית, כאשר שרת התרבות טענה כי נקטה בצעדים מעשיים נגדו בסוגיה זו: "דבריו של שטרן הם כתב אישום נגד הנשים שקודמו בצבא, ונגד מפקדי הצבא שמעורבים בקידום נשים בצה"ל. בדבריו כלפיי יש רמיזה לכך שאני התקדמתי לא כפי שהגברים מתקדמים בצה"ל, אלא בהחפצה נשית", אמרה רגב. 
"לאור הרמיזות הבוטות והסקסיסטיות של שטרן פניתי ליועץ המשפטי לממשלה, לשר הביטחון ולעדת האתיקה של הכנסת לפתוח בבדיקה מול כל מפקדיי בצבא ולשמוע מהם אם נפל דופי בקידומי בצה"ל, והאם הם פעלו באופן פלילי וקידמו אותי שלא כדין", הוסיפה רגב. 
בנוסף, בעקבות דבריו של שטרן רגב פנתה ללפיד בדרישה להשעות את שטרן: "אין מקום בחיים הציבוריים לאדם שמבזה נשים ורומז רמיזות סקסיסטיות". כמו כן הוסיפה השרה: "שטרן, תגיד ותספר מה שאתה יודע, כי אני לא יודעת על מה אתה מדבר. וכן שטרן, הצטרפת לגברים שמכפישים נשים ומזלזלים בכבודן. #YouToo".