אמן האשליות ליאור סושרד הוא אחד הישראלים המצליחים בעולם, שאוחז בקריירה בינלאומית שכוללת שלל הופעות טלוויזיוניות במיטב התוכניות בארה"ב, הודו רוסיה ואוסטרליה. בסוף השבוע האחרון הזמרת ג'ניפר לופז העלתה לאינסטגרם תמונה עם סושרד שהתארח בביתה לארוחת חג ההודיה. טל ברמן ואביעד קיסוס דנו בתוכניתם ב-Eco99fm בתמונה ובשאלה מה בדיוק היה טיב הביקור של האמן בביתה של הכוכבת: "עוד רגע בו אנחנו מופתעים לראות את ליאור סושרד עם ענקי הבידור והתרבות העולמיים. בחג ההודיה הוא בילה בביתה הפרטי של ג'ניפר לופז עם 20 מבני משפחתה, חבריה הקרובים ובן זוגה אלכס רודריגז".



אביעד: "אלכס נראה זוועה בתמונה, הוא נראה כמו יולי אדלשטיין. הוא היה גבר ממש ממש נאה פעם".



טל: "ממש ממש נאה. יכול להיות שזה סתם זווית, אני לא יודע. אבל הוא באמת נראה כמו יולי אדלשטיין. מבטל כנס של שמאלנים בכנסת".



אביעד: "היא נראית מדהים עם הגולגול עגבנייה שלה. זה סלפי שג'יי. לו מצלמת עם סושרד ועם יולי".



טל: "לא חשבתי על זה ששניהם אות וקיצור של שם המשפחה: ג'יי. לו ו-איי. רוד. זה מדהים. ובאותה מידה אל. סוש. הם היו יחד בביתה הפרטי של ג'ניפר בחג ההודיה והיא כתבה באינסטגרם שלה 'בילינו זמן נהדר בלצפות בו עושה את מה שרק הוא יודע לעשות'. זה קצת גרם לי לתהות. שנינו אוהבים את סושרד, וגם אירחנו אותו אצלנו לפני שנתיים".



להאזנה לקטע המלא באתר רדיו Eco99fm



אביעד: "מספר אחת בתחומו, בקטע בינלאומי".



טל: "מה שכתבה ג'ניפר לופז פחות מעיד על חברות שווה, ויותר מעיד על זה שהוא בא לתת שירות. 'בילינו זמן נהדר בלצפות בו עושה את מה שרק הוא יודע לעשות'".



אביעד: "אנחנו אכלנו ארוחת חג ההודיה. זה ערב חג. הוא בא לעבוד בערב חג. תעריף 150 אחוז - ערב חג. והבאנו 'אינטרטיינר' - מישהו שיבדר אותנו. הם הכינו ארוחה, אבל אחר כך, כשהולכים עם הקינוחים לסלון - מה נעשה? אמרו - 'יש לי רעיון!' אמרה ג'יי. לו לאיי. רוד, 'בוא נביא את אל. סוש'".



טל: "השאלה אם אל. סוש החמוד חווה את זה ככה או שהוא חשב שהוא בא לארוחת ערב אצל חברים. האם הוא חשב שהוא בא לארוחת ערב חברית וממנו הציפיות היו שהוא יבדר אותם".




אביעד: "בתשלום? כי אנשים יש להם מקצוע, ואז בכל מיני נסיבות משפחתיות וחבריות, באיזשהו אופן חסר טאקט מנסים לשדל אותם. מגיע רופא לארוחה ואז אומרים לו: 'אתה אורח ככל אורח, אבל בוא תסתכל לי על השומה', מגיע עורך דין אומרים לו עוד משהו. יש הרי כאלה. אתה חושב שהוא הגיע לארוחת ערב וגילה שיש ציפייה ממנו לעבוד?".



טל: "אני חושב שכן. אני חושב שהוא בא וחשב שזה חברים שלו".



אביעד: "ואז אמא של ג'יי. לו אמרה לו: 'סיימתי את הקפה. תקרא לי בקפה'. והוא אמר לה: 'אני לא קורא בקפה'".



טל: "יכול מאוד להיות שהוא הגיע וחשב שהוא בא לאוכל, ואז הוא הגיע וגילה שהם סיימו את האוכל ועברו לקינוחים. והוא בא רעב על ארוחת חג ההודיה, והוא מצא אנשים יושבים עם קפה ועוגה בסלון ומחכים ל'הופעה'".





אביעד: "אולי הם שמרו לו צלחת. שזה הכי משפיל. יותר משפיל מלהשאיר אותו רעב. זה להגיד לו 'תלך למלונה ולתאכל'. אתה תאכל את האוכל בשום פנים ואופן לא איתנו, לא בשעה שלנו, ולא בחדר שלנו. אלא אם כן הוא באמת בא לעבוד, למה אנחנו משמיצים? אשה עשירה כמו ג'ניפר לופז הזמינה אותו להופעה פרטית בבית שלה, מול בני משפחתה שיהיה צחוקים קצת. היו שם בטח עם ילדים, צריך להעסיק אותם, אמרה 'בוא נביא הופעה'".



טל: "זה ערב משפחתי. מי מזמין הופעות לערב משפחתי?".



אביעד: "זה יותר באווירה חברית, 'הזמנו סקסולוגית, היא הביאה פסטה בצורת פין'. עושים דברים כאלה בכל מיני אירועים".



טל: "אתה או מישהו מהמשפחה שלך הזמין לראש השנה או פסח 'אינטרטיינר'?



אביעד: "המשפחה שלי 'אינטרטייניג' מספיק".



טל: "אתה יודע מה התקלה החמורה בלשמור צלחת? שאין 'עוד'. קצבו את מנתך. אם נגמר משהו אף אחד לא חשוב שצריך להשאיר משהו להוא שמגיע".



אביעד: "אתה מקבל מה שנשאר. אם הפשטידה יצאה ממש טעימה אתה תקבל ממש שרוולון קטן של פשטידה. ומי שמשאיר את הצלחת חש עצמו כל כך נדיב, 'השארנו לך צלחת, צ'ינג-צ'ונג, את משפחה שלנו'".