תכשירי איפור, לבנים מכל הסוגים ואפילו גלולות נגד היריון, נמצאים ברשימה שהגיש הבעל במסגרת חלוקת הרכוש המשותף לפני הגירושין. בני זוג ממרכז הארץ, הנשואים כבר למעלה מעשור, החליטו להיפרד, אחרי שהבעל גילה כי לרעייתו יש מאהב כבר שלוש שנים. האישה, מורה ונגנית בתזמורת, התאהבה בחבר לעבודה נגן חצוצרה ויחד קיימו קשר רצוף שנמשך כשלוש שנים. הבעל ששכר בלש פרטי בעלות  עשרות אלפי שקלים, גילה כי רעייתו נהגה להוציא אלפי שקלים על תלבושת תחתונה, איפור ובעיקר על גלולות נגד היריון.



הרומן התפוצץ, אחרי שהאישה נפרדה מחברה לתזמורת והתאהבה במנהל הבמה.  החצוצרן הנבגד חשף בפני הבעל את סיפור הרומן שלו עם אשתו. האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן טענה בין היתר כי הרומן בינה לבין נגן התזמורת היה משהו זניח שנמשך אומנם כמה שנים, אבל קשר אמיתי לדבריה לא היה. לדבריה, אין לה כיום שום רומן אחר. יותר מזה היא מכחישה כי הוציאה עשרות אלפי שקלים כדי להרשים את החצוצרן.
 
הבעל שחשב כל השנים כי אשתו מבלה עד השעות הקטנות של הלילה בעבודה מתישה ולא מתגמלת במיוחד, לא ידע לספוג את עלבנו. הוא הגיש לבית הדין הרבני רשימה של דברים שרכשה אשתו ואותם הוא מבקש לקזז מחלקה של האישה ברכוש המשותף. בין היתר מופיעים ברשימה עשרות פריטי הלבשה תחתונה שקנתה האישה, לטענת הבעל, כדי להרשים את המאהב. ברשימה הוסיף הבעל עלויות גלולות נגד היריון שערכן נאמד בכמה מאות שקלים בלבד.

עו"ד סולן טוענת כי לבעל היה את הכסף להוציא עשרות אלפי שקלים על חברת חקירות אבל הוא לא מהסס לדרוש החזר עבור הגלולות נגד היריון שעלות חפיסה היא כמה עשרות שקלים. האישה טוענת עוד בין היתר כי הגלולות נרכשו מטעמי בריאות והתחתונים והחזיות נרכשו לשימוש שיגרתי. ביה"ד יידרש לעשות את החישוב וימסור את החלטתו לשני הצדדים כדי שאלה יתנו הסכמתם לפני מתן הגט ותשלום הכתובה.
מייצגת את האישה. עו"ד סולן
מייצגת את האישה. עו"ד סולן