אריה קליין בן ה-70 מקריית אתא נלכד הבוקר (ראשון) ברכבו במנהרה ברחוב חלוצי התעשייה במפרץ חיפה, בעקבות כמות משקעים גדולה שירדה בתוך פרק זמן קצר והציפה במהירות את המעבר התת קרקעי.



צוות כיבוי שהגיע לזירה הבחין במצוקת הנהג, ואחד הלוחמים נרתם לחבל הצלה ועשה דרכו אל הנהג בשחייה. משחבר אליו העלה אותו אל גג הרכב והמתין יחד עד להגעת הסירה של יחידת החילוץ של רשות הכבאות, והלוחמים שעל הסירה העבירו את השניים בבטחה אל מחוץ למעבר. תמלול שיחת הטלפון בין הנהג לבין מוקדנית המשטרה הגיעה ל"מעריב אונליין": 






מוקדנית: בוקר טוב, מדברת שקד
קליין: "אני תקוע במנהרה של קרית חיים, חלוצי תעשייה במנהרה. המים עד לדלת, נכנסתי בטעות לשם, מכיוון המפעל. יאללה, חמודה, אני טובע פה". 
מוקדנית: הכל בסדר, אני מעבירה לטיפול.
 
קליין: "אני לא יכול לצאת מהרכב. מה עם מעבר? אני טובע, תשלחו אוטו, תשלחו מישהו שיוציא אותי מכאן".
מוקדנית: אני מבינה, אתה רואה שוטר לידך?
 
קליין: "ממול, אבל אני לא יכול לדבר איתו". 
מוקדנית: אל תנתק איתי את השיחה. יגיעו אליך.
 
קליין: "המים כבר פה"
 
מוקדנית: אתה רואה צוות כבאות והצלה במקום אריה? הם יגיעו אליך. לא לנתק איתי את הקו. 
 
קליין: "אני לא יכול לדבר איתך, המים מגיעים עד הפה, אני טובע". 
מוקדנית: תנסה להחזיק את הראש מעל המים. 
 
קליין: "אני לא יכול".
מוקדנית: אריה תירגע.
 
קליין: "המים מרימים אותי מהכיסא. אף אחד לא בא". 

מוקדנית: "הם מתארגנים לבוא, אני איתך על הקו, אני לא מנתקת. אתה לא יכול לצאת מהחלון ולעלות על הרכב?"
 
קליין: "החלון תקוע, אני לא יכול לפתוח אותו"

מוקדנית: אתה יכול להרים את הראש?
 
קליין: "הרמתי כבר, אין לי מקום להרים".

לאחר החילוץ המשיכו הצוותים לסרוק את תוואי המנהרה עוד זמן ממושך בכדי לשלול המצאות לכודים נוספים - שאכן לא נמצאו. במהלך הניקוז ועם ירידת מפלס המים נסרק הרכב שוב והתמונה נשארה בעינה. ברשות הכבאות קוראים לציבור לנקוט משנה זהירות, להימנע מכניסה למקומות מוצפים, שלוליות, מעברי מים בהם מתקיימת זרימה וכיוצא באלה.



קליין סיפר: "נלכדתי עם חגורת הבטיחות, לא הצלחתי להשתחרר ממנה והמים עלו. המים הגיעו עד הסנטר וידעתי שיש לי חמש ס"מ לפני שאני טובע. ואז הכבאי הגיבור הגיע אלי בשחייה והצליח לחלץ אותי. לולא הכבאי הייתי מת עכשיו". הכבאי שחילץ את קליין, רס"ר אילון זינגר, שיחזר בגלי צה"ל: "תפסתי אותו עם הראש מחוץ למים וחיכינו לצוות הצלה שיגיע. גובה המים הגיע לכ-2.5 מטר". 


איילון זינגר, הכבאי שחילץ את קליין, סיפר לגל"צ: "בעקרון זה בזכותי אבל זו עבודת צוות. היה שבר ענן שהוריד כמות אדירה של מים מוקדם בבוקר. במנהרה הזו איבדנו בחור לפני שנתיים אבל לא הייתי עד למקרה. מראייה ראשונית ראינו שקליין דיבר עם המשטרה והמים עלו ועלו. פתאום ראינו שהוא כבר לא מדבר עם המשטרה. מרוב לחץ הוא לא היה יכול לנתק את החגורה. זה עניין של בין 30 שניות ל-50 שניות וזה זמן קריטי כשבן אדם לא עונה. גובה המים היה בן 2.32 ל-2.5 מטרים. הוצאתי אותו וייצבתי אותו. הוא איבד תחושה בפלג הגוף התחתון. העמדתי אותו ליד הרכב וחיכינו לאנשים עם הסירה ולמד"א שיבואו לטפל בו".