כשאתה אחד האומנים המצליחים ביותר בעולם, אתה רגיל להתעסקות מסוימת סביב השירים שלך, וכעת, הגיע תורו של דה וויקנד להתמודד עם התפלפלות משפטית סביב אחד משיריו שיצא ב-2016.



נגד הזמר הקנדי תוגש בקרוב תביעה משפטית על ידי 3 כותבים בריטיים שטוענים כי השיר "A Lonely Night" שיצא באלבומו של דה וויקנד, "Starboy" ומכר מעל ל-3 מיליון עותקים, מועתק משירם - "I Need To Love" שיצא ב-2004. השיר עצמו, כבר לא זמין ברשת האינטרנט.



דה וויקנד ובלה חדיד בטקס פרסי הגראמי . רויטרס
דה וויקנד ובלה חדיד בטקס פרסי הגראמי . רויטרס



אחד הכותבים מספר כי בזמן שעשה קניות בחנות בגדים, שמע לפתע את שירו של דה וויקנד בוקע מהרמקולים. הכותבים טוענים בתביעה כי הם ניסו למכור ב-2016 שלושה שירים שלהם, אך השירים הוחזרו אליהם בחזרה לאחר שנטען כי המכירה נכשלה.



לדבריהם, רק שבועיים לאחר מכן, דה ויקנד שיחרר את האלבום ובתוכו השיר, אלבום שקיבל לבסוף מעמד של פלטינה כפולה. דה ויקנד כמובן מכחיש את הטענות שהשלושה מפנים כלפיו, האם העניין אכן יגיע בסופו של דבר לבית המשפט? נחכה ונראה…



ביתה של ארית'ה פרנקלין נמכר

היום, בשביל לרכוש דירה בישראל צריך לפחות מיליון וחצי שקלים, אבל מסתבר שבאמריקה, תמורת 300 אלף דולר – קצת יותר ממיליון שקלים, אפשר להשיג מציאה לא רעה בכלל.



מה זה לא רעה אתם תוהים? ובכן, האחוזה של אחת הדיוות הגדולות בעולם – הזמרת המנוחה ארית'ה פרנקלין נמכרה בחודש שעבר תמורת הסכום הזה - 300 אלף דולרים. הבית ממוקם בעיר בה חיה הזמרת - דטרויט, גודלו הוא קצת יותר מ-500 מטרים, הוא עשוי כולו מלבנים, ונבנה ב-1927.





לפי הדיווחים, פרנקלין קנתה אותו ב-1993, אך כמעט ואיבדה אותו ב-2008, אחרי ששכחה לשלם מיסים על הנכס. זהו ביתה היחיד של פרנקלין בדטרויט, אך מחוץ לעיר קיים נכס נוסף שהיה שייך לזמרת, הפעם מעט קטן יותר, אך גם יקר יותר - 800 אלף דולרים מחירו.



ארית'ה פרנקלין - אחת מאגדות הסול והאר אנד בי, הלכה לעולמה באוגוסט האחרון בגיל 76, לאחר מאבק במחלת הסרטן.