סערת "טיסת השבת" מגיעה אל סיומה? לאחר שבוע וחצי מאז הטיסה מניו יורק לארץ שהובילה לסערה חברת אל על מודיעה כי "בנושא טיסת אל על מה-15 בנובמבר מניו יורק לתל אביב החברה מוצאת לנכון לחזור ולהבהיר, כפי שכבר הבהירה בהודעה לתקשורת ביום 19 בנובמבר, כי היא לא הטילה אשם בציבור החילוני, הדתי או החרדי באירועים עליהם דווח. כל פרסום אחר לא נעשה על דעת אל על. אל על אינה מבחינה בהשתייכות לקוחותיה למגזר, מגדר או לאום כלשהו".

עוד נמסר כי "הנהלת אל על מגבה ומוקירה את אנשי צוות האוויר והקרקע שפעלו בטיסה זו באופן מעורר הערכה. אל על החליטה להעניק כרטיס טיסה הלוך ושוב לאירופה לכלל 400 נוסעי הטיסה נוכח אי הנוחות שנגרמה ללקוחות החברה". ההודעה מתפרסמת על רקע דרישת הנוסעים החרדים בהודעת התנצלות של החברה או שיובילו לחרם חרדי על החברה. 

הסערה החלה בעקבות פוסט שהועלה ברשתות החברתיות שטען כי הופעלה אלימות כלפי צוות המטוס על ידי נוסעים שומרי שבת בעקבות הבנתם כי הטיסה לא תספיק להגיע לישראל עד כניסת השבת. בהמשך פורסמו גרסאות אחרות להתרחשות כולל זאת של העיתונאי יהודה שלזינגר מ'ישראל היום' שטס בטיסה, מהן עלתה טענה כי הצוות במטוס הטעה את הנוסעים לחשוב שיספיקו להגיע עד כניסת השבת, למרות שהדבר לא היה אפשרי.

בנוסף עלו טענות על התנהלות הצוות שחרגה מהנהלים הנדרשים במהלך טיסה ועל כך שבניגוד לטענות כי המטוס עושה דרכו חזרה לטרמינל על מנת לאפשר לנוסעים לרדת, המריא המטוס לדרכו. לבסוף בוצעה נחיתת ביניים באתונה שביוון במהלכה ירדו מהמטוס הנוסעים שומרי השבת בעוד הנוסעים האחרים המשיכו בדרכם אל הארץ.