בית המשפט לתעבורה בתל אביב גזר 8 חודשי מאסר על אלחנן טננבוים בגין שלל תיקי תעבורה, ובראשם נהיגה חוזרת ונשנית בשלילה וללא רישיון או ביטוח בתוקף, זאת לאחר שהודה בעבירות במסגרת הסדר טיעון. אלוף משנה אלחנן טננבוים מוכר לציבור הישראלי לאחר שנחטף בשנת 2000 מדובאי לידי החיזבאללה בלבנון. לדובאי הגיע טננבוים לצורך עסקה מפוקפקת הכוללת ייבוא סמים לישראל. בשנת 2003 הסכימה ישראל לשחרר מאות מחבלים תמורת שחרורו של טננבוים מהשבי. 
השופטת ציפורה משה ציינה בגזר הדין כי לחבותו של טננבוים עומדות לא פחות מ-60 הרשעות תעבורה קודמות, וכן הרשעה בגין עבירות מע"מ מהשנה החולפת בגינן ריצה 6 חודשי עבודות שירות. "הסנגור המלומד עתר לאימוץ ההסדר ברף הנמוך תוך שהוא מציין את הבעת החרטה של הנאשם, העובדה כי הנאשם צירף מספר תיקים, גילו המבוגר (בן 72, א"ג), כמו גם את מצבו הכלכלי הקשה, את תרומתו למדינת ישראל, את השנים הקשות שעבר בשבי החיזבאללה, ועתר להתחשבות בית המשפט". טננבוים עצמו באמר במשפט כי הוא "אבל וחפוי ראש" והביע חרטה עמוקה על מעשיו. 
לאור זאת החליטה השופטת לגזור עליו 8 חודשי מאסר בפועל ופסילת הרישיון לתקופה של 4 שנים, תוך שהיא מתחשבת במצבו הכלכלי ובגילו המתקדם.