סוף טראגי: משטרת ישראל עצרה הערב (שני) חשוד נוסף, גבר בן 53 בחשד לרצח הנערה יארה איוב בת ה-16 מהכפר גוש חלב שבצפון. במקביל לכך, משפחתה של איוב זיהתה את גופת הצעירה, שנעדרה מיום שבת. כזכור, במסגרת חיפושים אחר הנעדרת יארה איוב בת ה-16 מגוש חלב, איתרו בשעות הצהריים שוטרים גופת צעירה שהייתה לבושה בבגדים הזהים לזו של הנעדרת. כוחות משטרה גדולים ממחוז צפון, לרבות המחלקה לזיהוי פלילי, הוזעקו למקום. למעריב נודע כי שוטרים שעסקו בחיפושים אחריה זיהו לתדהמתם רגל אדם שבצבצה מפח אשפה. הם הזעיקו למקום את חוקר המעבדה לזיהוי פלילי שטיפל בגופה כדי לקבוע באופן מוחלט את זהותה.



כזכור, בשבת האחרונה התקבלה בתחנת משטרת צפת תלונה על נערה בת 16 נעדרת מביתה ונראתה לאחרונה בשישי אחר הצהריים סמוך לשעה 19:00 במאפיית הכפר גוש חלב, שבו היא מתגוררת. עם קבלת ההודעה, פתחה המשטרה בחקירה בניסיון לאתר את הנערה וצוותים גדולים החלו בסריקות בניסיון להתחקות אחר עקבותיה.



נעדרה מאז סוף השבוע. איוב



במהלך החקירה עלה חשד נגד בעל המאפייה, צעיר בן 28, שבעת שהחוקרים גבו ממנו עדות על רגעים בהם נצפתה הנערה בעסק שלו, מסר גרסה רוויית סתירות שעוררה את חשד החוקרים. מעצרו של החשוד הוארך אתמול עד מחר, ובעת מעצרו המשיכו השוטרים בסריקות כאשר בשעת הצהריים כאמור זיהו שוטרים רגל שיצאה מפח אשפה, התקרבו למקום, פתחו את הפח וזיהו בתוכו את גופת הצעירה. 



משדולת הנשים בישראל נמסר בתגובה למציאת הגופה: "התבשרנו בכאב נורא שגופתה של יארא בת ה-16 שנרצחה באכזריות, נמצאה בפח אשפה ביישוב בו גרה. איוב היא האישה ה-23 מאז תחילת 2018, עולם ומלואו, שמצאה את מותה, רק בגלל שמישהו חשב שהיא הרכוש שלו. שיא מחריד של רציחות על רקע מגדרי בחמש השנים האחרונות. אנו דורשות מהמשטרה לחקור את המקרה החמור הזה לעומק ולמצות את הדין עם הרוצחים, וקוראות לממשלה להתכנס לדיון חירום ולנקוט בכל צעד אפשרי כדי לפעול בדחיפות ובנחישות כדי למנוע את הרצח הבא".