חרם נגד חרם: זהו המסר של האתר החדש Koshnb, המציע דירות נופש להשכרה ברחבי העולם. המטרה של האתר החדש היא תגובה לחרם שהכריזה ענקית השכרת הדירות לטווח קצר, AIRBNB, על דירות נופש ביהודה ושומרון.

הרשי לנדאו, יוזם האתר החדש, מסר בשיחה עמו כי עד כה כבר נרשמו למעלה מ-400 בני אדם ממדינות שונות בעולם כמי שמציעים דירות נופש באתר. לדבריו, ההיענות המהירה והגבוהה לאתר החדש הוכיחה עד כמה יהודים ברחבי העולם נפגעו מהכרזת החרם של AIRBNB. "אסור להישאר אדיש לפגיעה ולמהלך, שהם באופן מוצהר נגד יהודים", אומר הרשי. 
לנדאו, יהודי תושב ניו יורק, איש עסקים המתעסק בעיקר בתחום הנדל"ן, יזם את הרעיון של האתר החדש כבר לפני שנה וחצי. לנדאו הוא גם מעורב ותומך בפעילות של עמותות למען חיילים בודדים בצה"ל, ובעקבות החרם שהוכרז נגד דירות נופש ביהודה ושומרון, החליט להאיץ ולזרז את הפעלת האתר. לנדאו גייס צוות מומחים בניהולו של צבי אורנשטיין, הפועל ממשרד בישראל.

"במסגרת המאבק שלנו נגד החרם, אנחנו שואפים לכך שיהודים מכל רחבי העולם יעבירו את פרסום דירותיהם לאתר שלנו", אמר הרשי לנדאו. לדבריו, "אסור שחברה כמו AIRBNB תחליט בשביל יהודים היכן להתגורר והיכן לא. הצלחת הפרויקט שלנו, כלומר ההישג של החרם נגד החרם, תלוי ביהדות העולם. החרם איננו רק נגד יהודה ושומרון, אלא הוא מכוון ופוגע בכל יהודי באשר הוא שם".
לנדאו שואף להציע דירות שיתאימו לדרישותיהם ואורח חייהם של יהודים, לאו דווקא דתיים אלא כאלו המחפשים דירות נופש בסביבה שתתאים לצרכיהם ושלא תפגע ברגשותיהם. לנדאו עצמו, שמתוקף עסקיו מרבה בנסיעות ברחבי ארה"ב, נקלע לא פעם למצב לא נוח כאשר שכר דרך אתר AIRBNB דירה שבה מצא תמונה של ישו וכרית שינה עם תמונה של סנטה-קלאוס. "דרך האתר החדש, koshmb, יהודי אורח המחפש דירה יכול להתקשר למארח יהודי בעל הדירה. החרם דחף אותי ליצור מסגרת גלובלית שתהיה נוחה ומסבירת פנים ליהודים".