ברוב המקרים, אם איבדנו משהו אנחנו צריכים להתרגל לזה שכנראה לא נראה אותו שוב לעולם. אבל כמובן שלפעמים יש אנשים טובים באמצע הדרך, שאם הם מוצאים משהו שלא שייך להם, הם מחזירים אותו לבעליו. בנוסף אליהם, יש מי שבכלל מחזירים לנו את האמונה באנושות, כי הם אפילו משיבים את האבדה עם תוספת מיוחדת. 

כך גילה האנטר שמט בן ה-20, שאיבד את הארנק שלו במהלך טיסה לחתונה של אחותו. הצעיר המפוזר בדיוק עשה דרכו מאומהה לדנבר בשבוע שעבר, ושם לב שהארנק לא עליו רק אחרי שהגיע אל יעדו. כשהוא מבואס עד עמקי נשמתו, הוא הבין שכל מה שהיה בפנים אבד - תעודת הזהות שלו, כרטיס האשראי, צ'ק בסך 400 דולרים ו-60 דולרים במזומן. 

אבל להפתעתו הרבה, זמן מה לאחר מכן הוא קיבל חבילה בדואר בה היה הארנק על כל תכולתו, בתוספת של 40 דולרים ופתק. "מצאתי את זה בטיסה של חברת פרונטיר איירליינס, תקוע בין המושב לקיר", נכתב בפתק. "חשבתי שתרצה את זה חזרה. כל טוב. נ.ב: עיגלתי לך את הסכום ל-100 דולרים, כדי שתוכל לחגוג את זה שקיבלת את הארנק שלך חזרה. תהנה!". 

הארנק האבוד. צילום מסך
הארנק האבוד. צילום מסך

אמו של האנטר, ג'יני, כתבה בפוסט בפייסבוק שהם מחפשים נואשות אחר האיש המדהים הזה, כדי שיוכלו להודות לו. לאחר חיפושים מרובים, הם הגיעו אל טוד בראון, אבא לחמישה עם לב זהב. הוא סיפר שמצא את הארנק בדיוק כששם את החגורה שלו במהלך ההמראה. בהתחלה, בראון חשב לתת את זה לצוות המטוס, אבל שינה את דעתו כי רצה לוודא שהארנק יחזור אל בעליו.

"ראיתי שזה אדם צעיר, אז חשבתי לעצמי שהוא עושה כמיטב יכולתו לגמור את החודש", הסביר לכלי תקשורת מקומי. "הוספתי כסף כי רציתי שהוא ייהנה קצת. דמיינתי איך הוא ישמח כשיקבל חזרה את הארנק". לדבריו של בראון, האנטר היה אסיר תודה על מעשיו וממש היה זקוק לכסף: "הוא אמר לי שיש לו הלוואות מהלימודים ושהוא צריך לשלם על המכונית שלו, אז התזמון היה מושלם. הוא חשב שזה אבד לנצח, אז כשהוא פתח אותו, הוא התחיל לצרוח משמחה".

בעקבות המפגש עם בראון, אמו של האנטר כתבה עדכון בפייסבוק: "אני מנסה ללמד את ילדי לעשות את הדבר הנכון ותמיד לעזור לאנשים, בלי קשר לתוצאות. זה יותר עניין של לחזור להאמין באנשים, מעל לכל. את כל מה שהיה בארנק ניתן היה להחליף. אבל שומעים יותר מדי חדשות רעות ולא מספיק חדשות טובות. העולם אינו קודר כפי שמספרים לנו"