לאחרונה נחשפה פרשה מזעזעת בה מעורבים חמישה נערים בגילאי 16-13 מאחת הערים בדרום החשודים כי אנסו וביצעו מעשים מגונים בקטינה בת 13, תוך שהם מאיימים עליה וסוחטים ממנה מפגשים מיניים נוספים, כך נמסר היום (שלישי) מדוברות המשטרה. הפרשה נחשפה במסגרת חקירה שמנהל מחלק הנוער באחת מתחנות המשטרה במרחב נגב שבמחוז הדרומי. 
 
בעקבות דיווח שהעבירה הנהלת בית הספר בו לומדים הקטינה והמעורבים אודות יחסי מין שקיימו מספר נערים עם אחת התלמידות שהינה מתחת לגיל 14, החליט מחלק הנוער באותה תחנת משטרה על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שירכז את החקירה וילווה אותה עד להעברת החומר לפרקליטות.
 
במסגרת החקירה התחקו החוקרים אחר עקבותיהם של שמונה קטינים תלמידי בית הספר שעל פי החשד קיימו יחסי מין עם הקטינה, אנסו אותה בניגוד לרצונה ותחת איומים שאם לא תיפגש עם כל אחד מהם יפיצו ויפרסמו אודות מעשיהם.
 
כבר בשלב הראשוני הוחלט במשטרה על מעצרם של חמישה מהחשודים שלגביהם נאסף חומר ממשי ובהמשך לנוכח העובדה שמדובר בנערים ללא עבר פלילי, החליטה הפרקליטות במחוז דרום לשחררם בתנאים מגבילים ותחת פיקוח עד להשלמת הליך הגשת כתב אישום נגדם.
 
בין הקטינה לאחד החשודים היתה בתחילה הכרות מוקדמת חברית בלבד, אלא שבשלב מסוים החלה מעורבות של קטינים אחרים. המעורבים איימו על הקטינה וכפו עליה יחסי מין תוך שהם מבצעים בה כל אחד בנפרד מעשה אונס ובהמשך מעשים מגונים. אותם נערים הבהירו לקטינה, כך נטען, כי במידה ולא תתרצה לדרישתם יפרסמו אודות היחסים ביניהם בתוך כותלי בית הספר ובעיר מגוריהם, והיא נאלצה לבצע את בקשותיהם ונפלה קורבן לתאוותם המינית.

"מקרה מזעזע"
 
חומר החקירה הועבר לאחרונה לפרקליטות שאמורה לגבש כתבי אישום כנגד חמישה מהנערים. גורמים המעורים בפרטי החקירה מציינים כי מדובר באירוע חריג וחמור שאינו נראה כבעניין שבשגרה. "זה מזעזע פשוט כך. נערים צעירים ללא עבר פלילי הפכו קטינה לשפחת המין שלהם תוך ניצול תמימותה ופחד שיחסי מין שכפו אלה יופצו באזור מגוריה. הם צריכים להישלח לכלא לשנים ארוכות כי חייה של הקטינה נרמסו", אמרו.
 
במשטרה מציינים כי "המשטרה פתחה בחקירה והעבירה דיווח לכלל הגורמים הטיפוליים הרלוונטיים, זאת לצד חקירת המקרים. חומרי החקירה שנאספו הועברו לעיון והחלטת הפרקליטות. מאחר ומדובר בחשד לעבירות מין בקרב קטינים ובשים לב להוראות החוק שאין לפרסם כל דבר היכול לרמוז על מי מהמעורבים לא ניתן למסור מידע מעבר לכך".

כזכור, בתחילת החודש נעצרו שלושה קטינים ובגיר החשודים בביצוע עבירות מין חמורות בנערה בת 13 באזור השרון. למשטרת מרחב שרון הגיע לאחרונה מידע, ככל הנראה בעקבות תמונה או סרטון שהופצו באחת הרשתות החברתיות, ובו נראה אקט של קיום יחסי מין וביצוע עבירות מין קשות, לרבות אונס, בקטינה.