אמש נערכה הלווייתה של הנערה יארה איוב, שגופתה נמצאה בכפר גוש חלב ביום ראשון האחרון. עד כה נעצרו חמישה בני אדם בחשד למעורבות במעשה - כולם קרובי משפחה.
ג'מילה איוב, אמה של יארה בת ה-16, אמרה הבוקר (רביעי) לחדשות עשר: "הבת שלי מתה, נערה מכובדת, כולם אהבו אותה. צורם בלב על האובדן שלה, מתפללת לאלוהים שיכה במי שרצח אותה. אם יהיה צדק במדינת ישראל, צריך לחוקק עונש מוות לרוצחים במקום לשים אותם בכלא בתנאי בית מלון".

כזכור, אלפים ליוו את איוב אמש בדרכה האחרונה והיא נטמנה בבית הקברות בגוש חלב כזכור, במהלך החיפושים אחר איוב בת ה־16, שנעדרה מביתה מאז סוף השבוע, מצאו אתמול השוטרים גופת הצעירה בפח זבל ביישוב הסמוך לצפת.

ל"מעריב" נודע כי שוטרים שעסקו בחיפושים אחרי הנעדרת גילו, לתדהמתם, רגל אדם שבצבצה מפח אשפה. הם הזעיקו למקום את חוקר המעבדה לזיהוי פלילי כדי לקבוע את זהותה. נזכיר כי בשבת האחרונה התקבלה בתחנת משטרת צפת תלונה על בת 16 הנעדרת מביתה, שנראתה לאחרונה בשישי אחר הצהריים סמוך לשעה 19:00 במאפיית הכפר גוש חלב, שבו היא מתגוררת. 
 
הלווייתה של איוב. צילום: באסל עווידאת, פלאש 90


עו"ד בסאל פלח, המייצג את בני המשפחה החשודים ברצח, הכחיש את החשדות נגדם. "אנחנו (עורכי הדין) נפגשים המון עם חשודים ברצח. נדיר מאוד למצוא מצב בו כל הארבעה בוכים על עצם החשד בהם בקשר לאירוע. זה בגלל הבושה, הם לא קשורים", טען ב-103FM. "שני החשודים הגיעו לבית המשפט אתמול וביקשו שיתנו למשטרה כמה שיותר זמן על מנת לבדוק שהם לא קשורים לעניין. זה דבר שלא קורה בדרך כלל בבתי משפט"
פלח הוסיף כי החשדות נגד בני המשפחה נובעים מכך שבית העסק שלהם הוא המקום האחרון שבו נראתה איוב. "שני דברים מחשידים. זה המקום האחרון בו היא נראתה בו וגופתה נמצאה סמוך לשם. למרות זאת, צריך עוד המון דברים כדי להוכיח שהם עשו את זה. הלקוחות שלי טוענים שאין סיכוי להוכיח את זה כי הם לא ביצעו את המעשה", אמר.