חבר הכנסת אורן חזן ידע כי אסור לו להגיע לדיונים במליאת הכנסת, לאור החלטות ועדת האתיקה שהרחיקה אותו, ולמרות זאת, הגיע חזן היום (רביעי) למליאה. העונש הוטל על ח"כ חזן בשל דברים שהפנה לעברו של יו"ר אגם השיקום במשרד הביטחון: "מאחל לך שתסבול כמו שהאנשים האלה".



סדרני הכנסת ניסו להרחיק את חזן, שתקף אותם וצעק "לא לגעת בי", זאת לאחר שהשתלח פעם נוספת ביושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין וקרא לו "דיקטטור בשקל", לבסוף הוצא מאולם המליאה על ידי הסדרנים.

כזכור, בין השניים קיים סכסוך לאחר שב-2015 יולי אדלשטיין החליט להשעות את חזן, שהיה אז סגנו, מניהול ישיבות הכנסת עד הודעה חדשה. אדלשטיין גם יזם שיחה עם חזן בעקבות התפשטות הטענות כי סרסר בזונות וצרך סמים קשים.

חבר הכנסת אורן חזן הושעה מדיוני מליאת הכנסת והוועדות בהחלטת ועדת האתיקה, יחד עם זאת, הוא רשאי להצביע ולצאת. חזן טען שבמקרה של הצבעה שמית הוא רשאי להישאר עד לסוף הקראת כותרות ההצבעה.

דם רע לאורך שנים: "סטאלין", "ביזית את הליכוד"
במשך תקופה ארוכה נרשמו חיכוכים בין יושב ראש הכנסת לחבר הכנסת המורחק. במהלך אחד מהם, שהתרחש בתחילת השנה, כינה חזן את אדלשטיין "סטלין" וטען כי "ביזה את הליכוד". בהזדמנות נוספת, בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM התבטא חזן בחריפות נגד יושב ראש הכנסת ואמר כי "בעיניי הוא לא יושב ראש כנסת טוב, יושב ראש כנסת שמוכר את הערכים של מדינת ישראל, שנותן לאחמד טיבי לשבת על כיסאו ולהסית ממנו נגד המדינה וחייליה, לא מגיעה לו מילה טובה ממני".