הזמר איציק הרוש, שפרץ בסוף שנות ה-80 עם להיטי מוזיקה מזרחית ביניהם "דובשנית", "אנשים בעולם" ו"רוקדת", הלך לעולמו בגיל 50 לאחר מאבק במחלת הסוכרת.



הרוש נולד ביפו בשנת 1968, ומגיל צעיר נהג לשיר באירועים משפחתיים. בשנות ה-80 החל להופיע במועדונים וחתונות באזור המרכז וזכה להצלחה גדולה בסצנה המזרחית.





בשנת 1993 הוציא אלבום הבכורה שלו, "הזיות", שזכה להצלחה מסחררת והניב להיטי ענק כמו "דובשנית" (הלהיט המזוהה עמו ביותר), "אנשים בעולם" (קאבר לשיר מתוך הסרט "נורית") ו"רוקדת" שהפכו אותו לאחת ההבטחות בשמי המוזיקה המזרחית.



במחצית השנייה של שנות ה-90 התחזק והחל תהליך חזרה בתשובה, ולאורך המחצית הראשונה של שנות ה-2000 החל להקליט שירים בעלי נופך דתי, בהם הדואט "לכל אחד" עם בני אלבז. בשלב מסוים פרש מתעשיית המוזיקה והתפרנס כנהג משאית.



בשנותיו האחרונות לקה במחלת הסוכרת בשלה נקטעה רגלו ורותק לכסא גלגלים. הוא הלך לעולמו בגיל 50.





"הוא היה נשמה טובה, בחור מאוד בוגר בשכלו וזמר טוב ומדהים", ספד לו היוצר והזמר חברו שניר כהן שליווה אותו בשנותיו האחרונות, "אבל הוא היה גם אדם מאד דיכאוני לקראת הסוף. הוא לא התאקלם לשינויי הזמנים בתעשיית המוזיקה ואך גם לא הסתכל בגעגוע לימי הזוהר שלו. בימי הזוהר הוא נחשב לכוכב ענק והיו גם שטענו שקולו מזכיר את קולו של זהר ארגוב. הוא יחסר לי. יהי זכרו ברוך".