ולרי תאורט בת ה-37 ובתה התינוקת בת העשרה חודשים אדל, נהרגו ביום שני לאחר שהותקפו על ידי דוב גריזלי באזור מבודד בקנדה. בעלה של האישה ואביה של התינוקת, גרמונד רוזהולט, מצא את השתיים כשהן ללא רוח חיים כאשר הוא שב לבקתה שהמשפחה התגוררה בה באזור יוקון במדינה.  



לפני שהגיע לבית, הותקף רוזהולט על ידי דוב, שייתכן כי הוא אותו אחד שהביא למותן של בנות משפחתו. הרשויות דיווחו כי הוא ירה למוות בדוב עוד בטרם גילה את אשתו ובתו ללא רוח חיים. לאחר 45 דקות הוא הזעיק את המשטרה המקומית למקום.



תושבים שהתגוררו באזור סיפרו כי המשפחה אהבה את החיים בטבע וכי הם היו מודעים לסיכונים במגורים באזור. "זו מכה גדולה, כולם הרוסים לגמרי עכשיו", אמר חברם רמי ביופרה ל- CBC. "הרבה מהחברים שלנו מתאספים הלילה כדי להתאבל ולתמוך זה בזה".



תאורט הייתה בחופשת לידה מעבודתה כמורה בכיתה ו' בבית ספר יסודי. על פי דוח חוקר מקרי המוות, נראה כי תיאורט לקחה את התינוקת לטיול כאשר הן הותקפו בין השעות 10:00 ל-15:00 אחר הצהריים. לא ידוע בדיוק מתי הן הותקפו ומהו היקף הפציעות שלהן.



בריאן מלנסון, נשיא איגוד יוקון טראפרס, סיפר ל- CBC שהוא פגש את הזוג כמה פעמים. "אלה אנשים מוכשרים", אמר. "זה לא קרה מחוסר ניסיון.


זה הולך להיות הרסני לקהילה ולהכות בכולם, כי אנחנו לוקחים את הנשים שלנו ואת הילדים שלנו החוצה, ואנחנו גרים שם". מדובר בתקיפה הרביעית במספר של דובי גריזלי בצפון אמריקה מתחילת 2018.