שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, התייחס למצב הביטחוני ולאפשרות של הקמת מדינה פלסטינית במהלך ועידת האינטרס הלאומי של תנועת 'ישראל שלי' בירושלים תחת הכותרת ״מפסיקים להתבכיין - אומרים מה כן״. על תהליך השלום אמר בנט כי ״השלום הוא דבר רצוי, אבל הוא לא תנאי לשגשוג של העם היהודי ומדינת ישראל. עד שיאחז ייאוש מוחלט באויבנו מהתקווה למחוק אותנו מהאדמה הזו, אנחנו צריכים להיות חזקים ועוצמתיים״. 
 
על תכנית הריבונות שהגה אמר כי ״אחד המשפטים הכי חכמים שלמדתי בחיים הוא: ׳כשאתה לא יודע מה לעשות, תעשה׳. צריך להתחיל לעשות. להחיל ריבונות בגוש עציון, במעלה אדומים, בפרוזדור ירושלים - ים המלח. זה שובר את קו הגושים. יש לי המון הערכה לראש הממשלה, אבל אני לא חושב שהוא מתכוון להחיל את החוק על שטחי C. הוא דיבר באופן פומבי על הרצון שלו בשתי מדינות לשני עמים״. 
 
על הבחירות הקרובות אמר בנט ש״ראש הממשלה הבא יהיה נתניהו. במקביל, יש כל הזמן משיכת חבל בנושאים שהם לא בשליטתי ובשליטת איילת. יש אותי ואת איילת מושכים ימינה, יש את נתניהו באמצע, ויש את כחלון וליברמן שמושכים שמאלה. ליברמן היה נחוש להכפיל את אוכלוסיית קלקיליה בגלל תכנית שהוא קרא לה ׳מקל וגזר׳, בפועל היא הייתה ׳גזר וגזר׳. איילת עשתה מהפכה אדירה במשפטים ואני בחינוך, כדי להמשיך את זה צריך המון מנדטים״.
 
עוד הוסיף השר: ״יש סיכון עצום - שיחליטו לנסות להכניס מפלגות מהשמאל לממשלה. זה קרה ב-2013. אחרי הבחירות נתניהו הדיר אותנו, התכוון להקים ממשלה בלעדינו, ולכן מיהרתי לעשות את הברית עם לפיד כדי לייצר חסם. גם ב-2015 היינו אחרונים להיקרא לשולחן המו״מ. אנחנו אמורים להיות הכי קרובים פוליטית לראש הממשלה אבל בפועל זה לא קורה, וזו הנחת היסוד שלנו. אפשר בקלות לחזור לעידן שלפני 2013. זה היה עידן נוראי, שבו שחררו אלפי מחבלים, הקפיאו את הבנייה ביו״ש, הכריזו על מדינה פלסטינית, הרסו ישובים. יש שאננות בימין. אנחנו בתחושה שהסכנה הגדולה חלפה אבל זה לא נכון. שום דבר לא בכיס שלנו. אני מאוד מודאג. כדי שזה לא יקרה, אנחנו צריכים להיות חזקים מספיק״. 
 
על תכנית המאה של הנשיא טראמפ אמר כי ״בסוף יש את האינטרס הישראלי ואת הזכות ההיסטורית של עם ישראל בארץ ישראל. מה שיקבע זה כמה הבית היהודי תהיה חזקה. אם נתניהו ינסה להביא הצעה של הקמת מדינה פלסטינית, אנחנו נפרוש מהממשלה״. בנוגע לקיומה של מדינה פלסטינית אמר בנט כי "בעזה יש מדינה כזו, הם הפכו אותה לאפגניסטן. סיפרו לנו על סינגפור, בפועל קיבלנו טרור. לא נעשה את השגיאה הזו פעם נוספת״.