גורם משפטי בכיר המצוי בפרטים של דיוני הוועדה למינוי בכירים יוצא למתקפה חריפה על יו"ר הוועדה, שופט בית המשפט העליון לשעבר אליעזר גולדברג, כך דווח הערב (שבת) בחדשות עשר. הבכיר אמר כי גולדברג לא התרשם מניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי ורצה לטרפד את מינויו לתפקיד מפכ"ל המשטרה.  
הגורם המשפטי אמר כי בעוד שצורת הדיבור הרהוטה של המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך הרשימה את גולדברג, השופט לא התרשם באותו אופן מאדרי. "גולדברג חיפש את צ'יקו וחשב שהוא טיפש מהרגע הראשון, השוטר שלא יודע קרוא וכתוב. הפגישה עם פישלר - רק תירוץ לפסילה. מהרגע הראשון חשב השופט (בדימוס) גולדברג שאדרי לא מתאים", אמר הגורם.

"כשאדרי התחיל לדבר הוא דיבר מבולגן, לא הרשים אותו. הוא (גולדברג) חשב שאדרי טיפש, לא העיפרון הכי מחודד בקלמר - ואני עדין. יכול להיות שהוא צודק, אבל בוא, להפוך אותו למושחת? זה הזוי", הוסיף.
"גולדברג קיווה שהפוליגרף יטרוף את הקלפים אבל אדרי עבר את המבדק בהצלחה", אמר הבכיר. "אז כשכולם חשבו שאפשר להתקדם, גולדברג חזר לעניין הפגישה. המידע של (רפי) רותם לא הזיז לוועדה. זה טירוף לחשוב שאדרי רצה לטרפד מידע שכבר על השולחן. התחושה היא שזה נעשה בכוח. למה השתמש בקול הכפול? למה לא לתת ליועץ להחליט או לשר? גולדברג חרג מסמכותו. הטהרנות הזאת מסוכנת והיא מאפיינת בעיקר אנשים שלא ירדו מעולם ממגדל השן".


משה אדרי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
משה אדרי. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 
כזכור, כמו במקרה של מועמדותו של גל הירש לתפקיד מפכ"ל המשטרה לפני כשלוש שנים, ביום שישי פסלה הוועדה למינוי בכירים בראשות השופט בדימוס גולדברג את מועמדו של השר לביטחון פנים גלעד ארדן לתפקיד המפכ"ל. בהודעה דרמטית, הודיעה הוועדה כי לאחר שוויון בהצבעה בנוגע למינוי של ניצב בדימוס אדרי לתפקיד, השופט גולדברג השתמש בקול שובר השוויון שברשותו ופסל את המינוי.
 
במהלך הדיון התנגדו השופט בדימוס וחברת הוועדה פרופסור טליה איינהורן למינוי, וזאת מול עמדת חברי הוועדה משה טרי ופרופסור דניאל הרשקוביץ, שתמכו באישור המינוי לתפקיד הבכיר והרגיש. הוויכוח על מינויו של אדרי לתפקיד נע סביב פגישתו של המפכ"ל המיועד עם עורך הדין פיני פישלר, שמייצג את רפי רותם, אחד המתנגדים למינוי שהופיעו בפני הוועדה.