איתות אזהרה: מטען חבלה הוצמד הערב (שבת) למכונית מרצדס שחורה השייכת על פי החשד לאיש עסקים מקומי, בעת שזו חנתה בסמוך לביתו ברחוב מרטין בובר בראשון לציון. גורמים במשטרה מציינים כי לאחר בדיקת חבלן ההערכה היא כי מדובר במטען לא גדול, מה שמצביע ככל הנראה על ניסיון להטיל אימה ולאותת לבעל המכונית ולא באמת ניסיון לפגוע.
 
הפיצוץ בראשון לציון. צילום: רשתות חברתיות
סמוך לשעה 20.30 החריד רעש פיצוץ עז את רחוב מרטין בובר באזור השקט בראשון לציון. שכנים שמתגוררים בסמיכות נזעקו מחוץ לבתיהם והבחינו במכונית היוקרתית של אחד השכנים כשהיא בוערת לאחר פיצוץ מטען שהוצמד אליה. כוחות משטרה גדולים וצוותי כיבוי אש ומד"א הוזעקו למקום. בעוד צוותי כב"ה ממחוז המרכז עמלו לכיבוי האש החלו חוקרי המשטרה באיסוף ממצאים מהזירה ומתחקור ראשוני של עדי ראייה בניסיון להתחקות אחר חשודים.
 
בנוסף תוחקר בעליה של המכונית שהמטען הוצמד אליה, איש עסקים מקומי, ובמשטרה בודקים עתה אם היה נתון לאיומים או הטרדות בזמן האחרון, או שמא יש לו סכסוך פתוח או עניינים כספיים שעלולים להוביל לאיום המסוכן הזה. החקירה בראשיתה.

כזכור, יהודה מחפודה, תושב נתניה בן 30, נהרג ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני וקל בחודש שעבר בפיצוץ רכב במהלך נסיעה בכביש 2, סמוך למחלף חוף השרון לכיוון צפון. הפיצוץ העז ארע כתוצאה ממטען חבלה שהוצמד ככל הנראה לרכב מסוג סקודה. כוחות ההצלה הגיעו למקום האירוע ופינו את הפצועים לבית החולים. בעקבות האירוע, הכביש באזור נחסם לתנועה לכיוון צפון. 

מוקדם יותר באותו שבוע התפוצץ מטען חבלה שהוצמד לרכבם של אלעד סרדניוף ועוזי בר-ציון, שתי דמויות מוכרות בארגון הפשע של משפחת מוסלי, בשכונת התקווה בתל אביב. השניים נהרגו בפיצוץ.