בכל הנוגע לחלומות שאנחנו חולמים בלילה, יש לנו חדשות רעות וחדשות טובות. החדשות הרעות הן, שאין שום סיכוי שהם יכולים לנבא את העתיד שלנו, גם אם ממש נרצה בכך. החדשות הטובות? הם בהחלט יכולים לתת לנו השראה ולגרום לנו לעשות דברים שיהפכו אותנו למאושרים. יוכל להעיד על כך תושב מרילנד, ארה"ב, שזכה בלוטו בגלל חלום טוב שהיה לו בלילה.

 
הגבר בן ה-52, ממחוז מונטגומרי, סיפר לחברת הלוטו של מרילנד שראה בחלום סמל שנחשב כמביא מזל, והתעורר בתחושה שהוא הולך "לזכות בגדול". בבוקר למחרת, הוא החליט ללכת בעקבות התחושה הזו וקנה כרטיס בחנות מקומית. כשהגיע הביתה גירד את הכרטיס, אבל לא היה בטוח לגבי התוצאות, ולכן הוא חזר לחנות לבקש עזרה מהמוכר.

לשמחתו הרבה של האיש, המוכר בישר לו שהוא זכה בלא פחות ממיליון דולרים. "אני לא מאמין!", אמר בהתרגשות למוכר, "אני ממש ממש ממש שמח!". לדבריו, הוא מתכנן להשתמש בחלק מהכסף לכדי לשלם על לימודי הקולג' של בנו, ואת השאר ישים בבנק כדי שיהיה לו כסף לתכניות עתידיות.

שלבי טריפ. צילום: חברת הלוטו של צפון קרוליינה
שלבי טריפ. צילום: חברת הלוטו של צפון קרוליינה


זו לא הפעם הראשונה שמישהו זכה בלוטו בשל נסיבות לא שגרתיות, וכנראה שזו גם לא תהיה הפעם האחרונה. לפני מספר שבועות למשל, שלבי טריפ הצעירה זכתה בלוטו בזכות עצה שנתה לה אימה, והפכה בין לילה למיליונרית. טריפ, ממחוז סטוקס, צפון קרוליינה, הסבירה שאימה התקשרה אליה יום אחד וסיפרה לה בהתרגשות שזכתה ב-500 דולרים.

"היא אמר לי שיש לה תחושה טובה לגבי זה ושאני חייבת לקנות גם כן כרטיס", סיפרה בראיון לחברת הלוטו המקומית. "אני לא תמיד מקשיבה לה, אבל הפעם שמעתי לעצתה". טריפ קנתה כרטיס, אותו בדקה רק לפני שהלכה לישון. "כשראיתי שכתוב ארבעה מיליון דולרים, לא האמנתי. ביקשתי מאימא שלי שתבוא ותבדוק שקראתי נכון", הסבירה. "כשהיא אמרה שצדקתי, רצתי ברחבי הבית וצעקתי במשך חצי שעה לפחות".

בגלל שבזכותה זכתה בפרס, טריפ אמרה שהיא רוצה לתת לאימא שלה חלק מהכסף כדי שתוכל לערוך שיפוצים בבית: "היא עבדה כל כך קשה כל חייה. אני רוצה לעשות משהו נחמד עבורה. אני רוצה שהיא תשפץ ותעצב את הבית כפי שתמיד חלמה".