לא לשכוח לקחת את הכדורים בזמן. לא לשכוח שמותר לאכול רק אחרי 20 דקות מרגע נטילת הכדור לטיפול בתת–פעילות בלוטת התריס. לא לשכוח לקחת את הכדור של הצרבת בטווח של חצי שעה לפחות מרגע נטילת הכדור של בלוטת התריס. לא לשכוח לשתות חצי כוס מים עם כל כדור. אבל לא לשכוח את הדיכאון. לא לשכוח לקחת גם את הכדורים נגד הדיכאון. לא לשכוח את המלחמה בדיכאון. 
 
לא לשכוח להוציא את הכלב לפני העבודה. לא לשכוח את הרצועה כשאני יוצא לסיבוב עם הכלב. לא לשכוח לקחת את בקבוקי הפלסטיק לעמדת המחזור כשאני יוצא עם הכלב. לא לשכוח את הכלב כשאני יוצא לסיבוב עם הכלב. לא לשכוח להרים את הראש מהטלפון בטיול עם הכלב. לא לשכוח מה קרה בפעם האחרונה כשהייתי שקוע  בטלפון. לא לשכוח את הצעקה של המוכרת בחנות הפופים המשונה כשהכלב השתין על אחד הפופים שעמד בתצוגה בכניסה. לא לשכוח שזה עלה לי 430 שקל. 
 
לא לשכוח לאסוף את הדואר בחזרה מהסיבוב עם הכלב. לא לשכוח למיין את הדואר ולשים את הדואר של בעל הבית במגירה הימנית בארון המטבח עם שאר הדואר שלו. לא לשכוח להתקשר לבעל הבית ולשאול אותו אם אפשר לנתק את האזעקה שגם ככה אף אחד לא משתמש בה ורק מבזבזת חשמל. לא לנסות להבין למה לאזעקה הזו יש שלושה מרכזי פיקוד שונים בבית. לא להיכנס לחרדה מזה. לא לבהות בעינית של האזעקה ולתהות מדוע האור האדום לא מהבהב באופן רציף כל הזמן, בלי קשר לתנועה שבבית. לא להתעצבן על האזעקה. לכבד את האזעקה. 
 

לא לשכוח לשטוף פנים ולאכול משהו מתוק לפני השיחה עם בעל הבית על האזעקה כדי להיות מרוכז. לא לשכוח לדבר לעניין. לא להפריז בסמול–טוק, לגשת לעניין. לא לשכוח להיות החלטי. האזעקה הזו חייבת להתנתק מהחשמל. לא לשכוח להיות החלטי, אף על פי שזה לא האופי שלי. לא לשכוח ללכת נגד האופי שלי כשצריך. 

כדורים. צילום אילוסטרציה: אינג אימג'
כדורים. צילום אילוסטרציה: אינג אימג'

 
לא לשכוח ללכת לקופת החולים בשביל לעשות בדיקת דם. לא לשכוח לא לאכול שמונה שעות לפני הבדיקה. לא לשכוח לקבוע אחרי הבדיקה תור לרופא המשפחה שיביט בנתונים ויחליט אם להגדיל או להקטין את מינון התרופה לבלוטת התריס. לא לשכוח לקחת איתי את השקית עם התרופות שפג תוקפן כשאני הולך לקופת החולים ולשים אותן במכלים לאיסוף תרופות שפג תוקפן. 
 
לא לשכוח שתרופות שזורקים לפח מחלחלות למי התהום וחוזרות בסוף בחזרה אליך דרך ברז מי השתייה. וכמה אידיוטי זה לחשוב על האופציה שאתה בולע כדורים ביחד עם כוס מים מלאה בשאריות של כדורים. אולי עדיף כבר פשוט לשתות כוס מים וזהו. זה גם יותר חסכוני מבחינה פיננסית. 
לא לשכוח שהוצאתי יותר מ–150 אלף שקל על המאבק בדיכאון (החישוב כולל פגישות עם פסיכולוגים ופסיכיאטרים פלוס מחיר התרופות החל מגיל 22 ועד היום), ולכן חשוב לחייך. לא לשכוח לחייך. חיוך של 150 אלף שקל. לא לשכוח שלא משנה מה קורה, כמה המציאות קשה, כמה שהקיום האנושי לוחץ, תמיד אפשר להתנחם בעובדה שגם ככה המין האנושי מתקרב אל עבר קצו, באחת מהדרכים הבאות: 
 
1. שינויי אקלים דרסטיים שילכו ויקצינו בשל התרחקות הירח מכדור הארץ (כל שנה הירח מתרחק ב־3.8 ס"מ מכדור הארץ). 
2. היעלמות השדה המגנטי, כפי שקרה למאדים. בלעדיו כולנו ניצלה בקרינה קוסמית שתהפוך את כדור הארץ לשממה. 
3. פגיעת אסטרואיד (בגודל של 250 מטר ויותר) בכדור הארץ אשר תגרום לגלי צונאמי ענקיים בגובה של 300 מטר שיכו בחופי העולם כולו, כדורי אש שייפלו מהשמיים, התאדות של האוקיינוסים בשל גלי חום וענני אבק שיכסו את השמיים וימנעו את חדירת קרני השמש במשך שנה לפחות. 

כל אלה יחד יגרמו לכך שכל צורת חיים אפשרית על פני האדמה תיכחד. לא לשכוח את שלושת הדברים האלה. לא לשכוח שתמיד אפשר להביט על הכוכבים השוממים ולהתנחם בכך שזהו העתיד המר שלנו. כולנו נהפוך לכוכבי לכת שוממים. לא לשכוח את זה. לא לשכוח לקחת כדורים בזמן, לא לשכוח את הכלב כשאני יוצא עם הכלב, לא לשכוח את עצמי בחוץ כשאני חוזר מהטיול עם הכלב. לא לשכוח לקחת את הכדורים בזמן. לא לשכוח להגיש את הטור בזמן.