בכל הקשור לתנינים, רוב האנשים לא אוהבים אותם ומסרבים לשהות במחיצתם, מתוך חשש שאלו יפתחו את פיהם ויתנו להם ביס. לעומתם, יש מיני מעטים שדווקא מחבבים את הזוחלים הענקיים, ורואים בהם חיית מחמד חביבה לכל דבר. אחד מהם הוא מייקל וומר, מאורלנדו, פלורידה, שמתעקש שהוא "אוהב את התנינים שלי יותר מאשר רוב האנשים אוהבים את הילדים שלהם".



וומר, מטפל בתנינים במקצועו, נוהג להעלות סרטונים לרשתות החברתיות, בהם הוא נראה מבצע פעלולים מסוכנים עם הזוחלים. הסרטון האחרון שהעלה עורר דאגה רבה בקרב הגולשים, שתהו אם אולי הפעם משהו השתבש והוא הלך רחוק מידי. בסרטון הקצר, וומר נראה מנסה לקפוץ מעל בריכת תנינים באמצעות חבל, אבל נכשל בגדול. כפי שניתן לראות, הוא מצליח להגיע לצד השני, אבל אז הוא מחליק ונופל היישר אל המים מלאי התנינים.



למרות שהסוף נראה רע, רבים טוענים שמדובר בעוד אחד מהפעלולים של חובב התנינים, ושהוא יצא מהאירוע בריא ושלם. במילים אחרות, יש רבים שסבורים שהנפילה בוימה. "אני אוהב להתנדנד עם חבל מעל התנינים, כמו אינדיאנה ג'ונס", סיפר וומר בעבר. "אני משתדל שכל הופעה שלי איתם תתועד, כי אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה, ואם זו תהיה הפעם האחרונה שלי או לא". 



לדבריו, המטרה של מעשיו היא לגרום לאנשים לאהוב תנינים ולעזור לשמור עליהם. "אני אוהב להופיע בפני אנשים מסביב לעולם ולחלוק איתם את אהבתי לתנינים. התקווה שלי היא שבסוף ההופעה גם הם יאהבו תנינים", הסביר. "זו הסיבה למה שאני עושה. אני מודע לסכנות שבכך, אבל אם אני יכול לגורם לאנשים להעריך תנינים ואפילו לתרום לשימורם, אז כל הסכנה הזו משתלמת".