איזיווד, חברת הפקות החתונות הגדולה ביותר בישראל, כבר נמצאת בהליך של פשיטת רגל, ונכון לרגעים אלה, מנסים הזוגות שנפגעו על ידי החברה, להמשיך ולפעול על מנת להצליח ולקיים את האירועים שלהם. בין הנפגעים נמצאים גם ספקים רבים, אשר עובדים עם החברה והיו אמורים לקבל את הכסף מהם, אך זה, כאמור, לא מגיע וכעת כל הצדדים אובדי עצות - ומתחילים להתארגן.



מספר אנשים החליטו לקחת על עצמם את הניסיון להתאגד מול אולמות מסוימים, על מנת להגיע להסדר ולקיים את האירוע, ספקים החלו ליצור קשר עם לקוחות על מנת שיעזרו להם עם התשלומים, כיוון שהכספים שלא מגיעים פוגעים גם בעסקים שלהם. בכלל, נדמה כי מאז שהחליט עופר בר ציון, מנכ"ל החברה, לסגור את החברה, השאלות גדולות יותר מהתשובות.



כזכור, בר ציון הודיע לעובדים על ריסוס, אך יום למחרת, כשהשמועות החלו לצוץ, שלח הודעה לעובדים בה כתב כי הוא "בוכה יחד איתם", אך זה לא מנע ממנו לפדות ולקחת צ'קים גם בשבוע שעבר, ולהמשיך את קבלת המתעניינים, כשהוא מסתיר את הקשיים. שיר אלזם, אשר אמורה להתחתן עם חברתה במאי הקרוב, התראיינה היום (שני) ב-103FM והטילה ספק בהודעות של המנכ"ל, שאמר שכמעט הציל את החברה



" אני יכולה לספר קצת עלינו. אני ובת זוגתי סגרנו חתונה שלמה דרך 'איזיווד', חברת הפקת חתונות, שמארגנת את הספקים לחתונה, ובעצם אתמול בשעות הבוקר הגיעו שמועות שבאופן מפתיע החברה פושטת רגל, וגם אנחנו, כמו רוב הזוגות, הופתענו", סיפר אלזם. "שילמנו מקדמה של 25 אלף שקלים, לעמית בר ציון המנכ"ל, שישב איתנו באופן אישי, הוא ישב איתנו בפגישה. צריך לציין גם שעד עכשיו נאמרו סכומים נמוכים ואחרים לגמרי. הם לא חייבים 5000 ש"ח לכל זוג, אלא עשרות אלפי שקלים לזוג, לא כמו שדווח".

מה הייתן אמורות לקבל?
"המקדמה הזאת היתה אמורה להיות עבור התחייבות כלפי האולם. כרגע חלק מהאולמות מדווחים שקיבלו את הכסף, חלק לא קיבלו את הכסף, במקרה שלנו האולם דיווח ששום דבר לא הגיע אליו, אבל אנחנו מטילים בספק כל הודעה שאנחנו מקבלים".
אתם מקווים לקבל כסף מתביעה ייצוגית. פה זה פושט רגל. מה ייצא מזה?
"אני יכולה להגיד שאני לא מתיימרת בעניינים המשפטיים, יש עורך דין. אין פה מקרה של עוד חברה שפשטה רגל, יש אדם פרטי שנהג בחוסר תום לב, הוא לקח את הכסף ביודעין. אנחנו כרגע עם עדויות על גביית צ'קים מהימים האחרונים וסגירת קומבינה בשבוע-שבועיים האחרונים. יש שמועות על איפה הוא נמצא אבל לא ידוע. אנחנו אמורות להתחתן במאי, אבל זה רחוק כרגע".

אם הנכם מ"נפגעי איזיווד", תוכלו למצוא מספר דרכים שיעזרו לכם להתחיל ולהתקדם. קבוצת הפייסבוק החדשה שנפתחה השבוע, בשם "נפגעי איזיווד", נותנת מענה לשאלות פרטניות, כאשר גם קבוצת וואטסאפ ייעודית נפתחה. מחר, שלישי, בשעה 20:00 בערב, תתקיים גם ישיבה ב"מכללה למנהל" בראשון לציון, אליה יגיע גם עורך הדין שמלווה את הזוגות, עומר נירהוד. זוגות שיגיעו לפגישה מחר צריכים להביא עמם ייפוי כח חתום, צילום תעודת זהות, הסכם עבודה עם איזיווד, ואישור על העברת תשלום (קבלה, חשבונית, צילום מסך). כמו כן, לאולמות מסוימים נפתחו קבוצות מישנה אשר מנסות להגיע להסדר עם הבעלים, על מנת לקיים את האירועים. זוג שהתחתן סיפר כי שילם 60 אלף שקלים נוספים על מנת שהחתונה שלהם תתקיים מחר.