אם יוצא לכם ללכת לקולנוע, סביר להניח שאתם חושבים שתקריות מסעירות בתחנות רכבת הן משהו שאפשר לראות רק בסרטים. אבל בפועל, מה שאתם רואים על המסך מבוסס על דברים שקרו באמת, והמציאות לרוב עולה על כל דמיון. לאחרונה למשל, המשטרה במדינה ההודית ביהאר, עצרה גבר שבמזוודה שלו היו 50 עצמות אנושיות, אותן תכנן להבריח מהודו לסין



הגילוי המזוויע קרה בבדיקה שגרתית, במהלכה השוטרים חיפשו מבריחי אלכוהול, והבחינו לפתע בגבר שמתנהג מוזר. כשפתחו את המזוודה של החשוד, סנג'אי פראסאד, הם גילו לתדהמתם 34 עצמות ו-16 גולגלות. פראסאד נעצר ונלקח לחקירה, אך נכון לעכשיו הוא מסרב לשתף פעולה עם השוטרים. לצערו הרב, אלו הסתדרו בלעדיו וכבר הצליחו למצוא די ויותר ראיות כדי להבין את התמונה המלאה.



תחנת רכבת בהודו. דרך אינסטגרם
תחנת רכבת בהודו. דרך אינסטגרם



על פי מפקד המשטרה המקומית, מוחמד טנוויר, בחיפוש בחפציו של פרסאד נמצאו תעודות זהות מזויפות, כרטיסי אשראי ומטבעות זרים. כל אלו חיזקו בקרב השוטרים את החשד שהוא חלק מכנופיה שמספקת עצמות אדם לסטודנטים לרפואה בסין. מדובר בתופעה נפוצה, מאחר שהביקוש לעצמות ולגופות בתחום הוא רב, וההיצע נמוך. נכון לעכשיו, במשטרה מנסים להאריך את מעצרו, כדי לאתר את לקוחותיו ביעדים בהם תכנן לעבור. 


על פי ה-Daily Telegraph, החשד הוא שחברי הכנופיה קנו את העצמות במדינת אוטר פרדש, וניסו להבריח אותן לסין דרך בהוטאן שבהרי ההימאליה. לצד זאת, במשטרה עדיין מנסים להבין איך הם השיגו אותן בהודו, יבשת בה נוטים לשרוף את המתים, מה שהופך שוד קברים לבלתי אפשרי. אופציה סבירה היא, שהם שיחדו עובדים בחדרי מתים ומשרפות כך שיתנו להם גופות, ולמשפחות המתים יתנו עפר מזויף.