ברוב מוחלט של המקרים, הסיכוי של אישה להיות קורבן לאלימות ורצח בקשר זוגי הוא גדול בהרבה מזה של הגבר. יחד עם זאת, זה כן משהו שיכול לקרות  גם לגברים, והתוצאות הן טרגיות באותה מידה. השבוע למשל, אישה מאירי, פנסילבניה, הורשעה ברצח בן הזוג שלה, והדרך בה עשתה זאת זעזעה רבים.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, ווינדי תומאס, ששוקלת 136 ק"ג, חנקה למוות את בן זוגה קינו באטלר, ששוקל 54 ק"ג, על ידי כך שישבה עליו. במהלך חקירתה מוקדם יותר השנה, הסבירה תומאס בת ה-44 שהייתה שיכורה אותה עת ועמדה לקנות קראק קוקאין. השניים בדיוק היו בביתם, ומסיבה שלא פורטה החלו לריב.

תוך זמן קצר, העניינים יצאו משליטה ותומאס שלפה סכין ודקרה את באטלר בן ה-44 בידו, ולאחר מכן הכתה אותו עם רגל של שולחן. לבסוף, היא התיישבה לו על בית החזה עד שהפסיק לנשום. "רצחתי את בן זוגי", סיפרה בשיחה למשטרה מיד לאחר מכן. כשהשוטרים הגיעו למקום, הם מצאו את גופתו של באטלר מוטלת על הרצפה בסלון. 
 

קינו באטלר. צילום מסך
קינו באטלר. צילום מסך



למרות שעוד מן ההתחלה המקרה הוגדר כרצח, עורך דינה של תומאס ניסה לטעון שמדובר בהרג ללא כוונה תחילה. לדבריו, היא הייתה שיכורה והתמוטטה עליו, מה שהוביל בטעות למותו. על פי חדשות GoErie.com, הטיעון הזה נפסל ותומאס בעצמה הודתה לבסוף בכל המיוחס לה. יחד עם זאת, עונשה אמור היה להיות יותר מ-40 שנות מאסר, אך הופחת במסגרת עסקת טיעון וצפוי לעמוד על 18 עד 36 שנים.

לאחר הדיון בבית המשפט, טען עורך דינה שמדובר ב"עונש הוגן מבחינת שני הצדדים". אך הוא היחיד שחושב כך, ומשפחתו האבלה של הנרצח הייתה רוצה לראות אותה בכלא עד יום מותה, לכל הפחות. "אני חושבת שהיא הייתה צריכה לקבל 40 שנים או יותר", אמרה אחותו של הקורבן, סאנדרה. "מגיע לה אפילו מאסר עולם".

לדבריה, השניים החלו לצאת לפני שנתיים, וכבר אז מערכת היחסים ביניהם הייתה בעייתית: "זה היה ברור שמשהו כזה יקרה. כשהם באו לבקר אותי, אפילו אמרתי לה 'אל תהרגי את אחי'". קינו השאיר אחריו שתי בנות, נכדים, אם ותשעה אחים ואחיות, ולדבריה של סאנדרה כולם עדיין מתקשים לעכל את מה שקרה לו.
 

ווינדי תומאס בבית המשפט. צילום מסך
ווינדי תומאס בבית המשפט. צילום מסך