הסתבכות נוספת: אחרי שנחשף הבוקר כי תלמידו של הרב מוטי אלון התלונן על תקיפה מינית, וכי הרב הודה במעשה לאחר שהוצג בפניו תיעוד של המעשה, תלמידים נוספים של הרב פנו לפורום תקנה, גוף רבני שנלחם בפגיעות מיניות במגזר הדתי לאומי, והתלוננו על הרב, כך דווח הערב (שלישי) במהדורת החדשות. 



כזכור, בשעות הבוקר התפרסם כי לפני כחודש פנה אדם לראש ישיבת אור עציון הרב חיים דרוקמן ולרב העיר צפת הרב שמואל אליהו, והתלונן על פגיעה מינית שחווה מצד הרב מוטי אלון. פרטים על מהות הפגיעה המינית אינם ידועים לפי שעה, אולם גורם הבקי בפרשה טוען כי מדובר באירוע שהתרחש בתקופה האחרונה וחזר על עצמו מספר פעמים.



אתמול התייצב אלון בפני שלושת הרבנים והודה בנכונות התלונה, ואף התנצל בצורה כללית "בפני כל מי שנפגע". לדברי גורם הבקי בפרשה, אלון קיבל על עצמו את דרישות הרבנים להפסיק לתת ייעוץ ושיעורים ברבים, כמו גם קשר אישי עם תלמידים ואף יסגור את בית המדרש שלו. נוסף על כך הסכים אלון ללכת לטיפול פסיכולוגי על מנת למנוע פגיעות נוספות מצידו.



הפרשה כאמור, החלה להתגלגל כבר לפני חודש. בעקבות התערבות הרבנים, הסכים אלון להפסיק להעביר שיעורים. לפני כשבוע היה אמור להעביר שיעורים בפני קהל רחב, אולם הודיע כי הוא נאלץ לבטל עקב טיסה לחו"ל שאכן התבצעה, אולם הסיפור מאחורי הקלעים היה התלונה הנזכרת והתערבות הרבנים.



בשנים 2006-2005 הגיעו לפורום תקנה תלונות על הרב אלון, אז רב נחשב בציונות הדתית, על כך שקיים קשרים מיניים עם תלמידיו, לאחר שלא שמע להוראת הפורום, הוגשה תלונה למשטרה בעקבות מעשיו והוא הורשע בשתי עברות של מעשה מגונה בכוח בנער בן 17, ונגזרו עליו חצי שנה של עבודות שירות, 15 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ופיצויים למתלונן.