"תשכחי מכל מה שידעת על כוח המשיכה ובואי לעוף", כך שכנע אותי דרור שורש להגיע לסטודיו Bungee Fitness Fun Fly ברחוב בזל בתל אביב, כדי לנסות את טכניקת הבנג'י פיטנס. בשיטת אימון זו אני אמורה להרגיש כמו גיבורת־על, ובמקביל גם לשרוף קלוריות ולהוריד במשקל.
בהתחלה ההצעה נשמעה לי די משעשעת, אולי גם קצת מעוררת חשש, אבל כשהגעתי למקום ופגשתי את שורש ושותפתו, גילי גביש, הבנתי שכולם כאן רציניים לגמרי. שניהם מאמני כושר ותיקים שגילו את השיטה, שכבר נהייתה פופולרית בחו"ל, והפכו לזכיינים של Bungee Super Fly - רשת הפועלת באירופה, באמריקה ובאוסטרליה.
השיטה מאפשרת לכל אדם, בכל גיל ומשקל (עד 300 קילוגרמים) לעוף באוויר, כשהוא תלוי או נתמך ברצועות גומי, תוך כדי פעילות אירובית בלתי פוסקת, חיזוק השרירים והגדלת הטווח שלהם. התוצאה, כך הם מבטיחים, היא הצרת היקפים ושריפת קלוריות מואצת (מתאמנים מתקדמים מצליחים, לדבריהם, לשרוף באימון הנמשך כשעה בין 600 ל־1,000 קלוריות). ובזכות הבנג'י, אומרת גביש, את אפילו לא מרגישה שאת מתאמצת: "זה ממש מאמץ ללא מאמץ". היא גם מבהירה שרצועות הבנג'י מפחיתות את העומס על המפרקים, כך שהאימון גם מתאים לאנשים הסובלים מבעיות פרקים או מעודף משקל. 

***
"אנשים נכנסים אלינו בחשדנות, ויוצאים בהיי", מספר לי שורש בעודי עוטה עלי את רתמת הבנג'י, תוך התאמת החיבור שלי אליה באופן אינדיבידואלי, לפי המשקל והגובה שלי. כשאני תוהה עד כמה זה בטוח, הוא מרגיע ומסביר שהציוד עומד בכל תקני הבטיחות.
אנחנו מתחילים את האימון בכמה תרגילי התרגלות לבנג'י והגדרת כוח המשיכה, שאכן, כמובטח, מרגיש לפתע שונה מכל מה שהכרתי עד כה. שורש פוקד עלי לזרוק את הגוף קדימה ואחורה. בהתחלה המשימה נראית לי בלתי אפשרית, מפחידה אפילו, כי קשה לי לשחרר ולהפנים שיש משהו שמחזיק אותי ושומר עלי. אבל אחרי רבע שעה של צעדים בוני אמון עם הבנג'י, אני מתחילה להפנים איזה שרירים צריך להפעיל ואילו הרגלים לשחרר כדי להצליח להתאמן. 
אחרי שפחות או יותר הצלחתי לנוע ואפילו קצת לרוץ - כשאני כמובן קשורה לבנג'י - הגיע הזמן גם לעוף. התרגיל קרוי "פיטר פן", והוא די פשוט: שולחים ידיים ורגליים לצדדים ושטים באוויר, כשרתמת הבנג'י משמשת בתפקיד כוח העילוי. 
אחר כך מגיע תורו של תרגיל ה"סופרמן", שבו, ממש כמו גיבורת־על, התבקשתי לזנק לעבר המטרה עם היד מושטת קדימה. הרגע הזה, שבו סוף־סוף הייתי באוויר באמת, גרם לי לפרץ צחוק בלתי נשלט ואחר כך לתחושת אושר. 
הנה, עשיתי משהו שלא האמנתי שאצליח. עבור הגשמת החלום לעוף, תצטרכו להיפרד מ־80 שקלים לאימון בקבוצה או 350 שקלים ומעלה לאימון פרטי. אחרי סצינות של גיבורי־על, עברנו לשכיבות סמיכה. בהתחלה לא הבנתי איך אצליח לרדת עד הרצפה עם הידיים בעודי קשורה, אבל אחרי דקת ריכוז דווקא הצלחתי לא רע. 
באימון הזה, אולי בניגוד למה שמצפים, גם מתחילים להזיע די מהר - למרות כוח המשיכה המופחת. עובדים כאן ברצינות, לא רק עפים על עצמכם.  שורש מסביר שכדי לגוון את הבנג'י פיטנס, אפשר לנסות מדי פעם גם בנג'י דאנס או בנג'י יוגה. המינון המומלץ לאימונים הוא פעמיים־שלוש בשבוע. את האימון סיימתי בתחושת היי. היה מדליק להפוך לסוג של סופרוומן, ולו לשעה אחת. גל גדות, מאחורייך!