"אסור שמוטי אלון יבאו במגע עם תלמידים, כך אומר הבוקר (רביעי) שר החינוך נפתלי בנט בראיון בגלי צה"ל. בנט קרא לרשויות החוק לטפל באלון בכלים החוקיים העומדים לרשותם: "כמנהיג ציבור, אני אומר באופן ברור - אסור שמוטי אלון ילמד". 


כזכור, אתמול פורסם כי לפני כחודש פנה אדם לראש ישיבת אור עציון הרב חיים דרוקמן ולרב העיר צפת הרב שמואל אליהו, והתלונן על פגיעה מינית שחווה מצד הרב מוטי אלון. פרטים על מהות הפגיעה המינית אינם ידועים לפי שעה, אולם גורם הבקי בפרשה טוען כי מדובר באירוע שהתרחש בתקופה האחרונה וחזר על עצמו מספר פעמים. מערכת עובדה חשפה אתמול כי המתלונן פנה בתחילה לפורום תקנה שהעביר את העיסוק בפרשה לרב דרוקמן ולרב אליהו, שצירפו אליהם את הרב יעקב אריאל על מנת שיכריעו שלושתם יחדיו. הרבנים הציעו בתחילה למתלונן לפנות למשטרה, אך הוא ביקש שלא לעשות כן והעדיף כי הטיפול ייעשה באמצעות הרבנים.

אתמול התייצב אלון בפני שלושת הרבנים והודה בנכונות התלונה, ואף התנצל בצורה כללית "בפני כל מי שנפגע". לדברי גורם הבקי בפרשה, אלון קיבל על עצמו את דרישות הרבנים להפסיק לתת ייעוץ ושיעורים ברבים, כמו גם לקיים קשר אישי עם תלמידים ואף יסגור את בית המדרש שלו. נוסף על כך הסכים אלון ללכת לטיפול פסיכולוגי על מנת למנוע פגיעות נוספות מצידו.

אמש פורסם בחסרת החדשות כי מתלוננים נוספים פנו לפורום תקנה וטענו כי אלון פגע בהם מינית

בשנים 2006-2005 הגיעו לפורום תקנה תלונות על הרב אלון, אז רב נחשב בציונות הדתית, על כך שקיים קשרים מיניים עם תלמידיו, לאחר שלא שמע להוראת הפורום, הוגשה תלונה למשטרה בעקבות מעשיו והוא הורשע בשתי עברות של מעשה מגונה בכוח בנער בן 17, ונגזרו עליו חצי שנה של עבודות שירות, 15 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים ופיצויים למתלונן.