דיווח ב"וושינגטון פוסט": חודש לאחר בחירות 2016, לוביסטים המייצגים את ממשלת סעודיה שכרו כ-500 לילות בחדרים במלון של דונלד טראמפ בוושינגטון, שם שיכנו יוצאי צבא אמריקאים כדי שימנעו חוק אליו הסעודים התנגדו. על פי הדיווח, הלוביסטים הציעו ליוצאי הצבא טיולים חינם לוושינגטון, ואז שלחו אותם לגבעת הקפיטול להביע את התנגדותם לאותו חוק. 

הזמנות אלו תומכות בשתי תביעות פדרליות לפיהן טראמפ הפר את החוק בכך שקיבל תשלומים פסולים ממשלות זרות. הלוביסטים טענו שבחרו דווקא במלון של טראמפ כיוון שהציע הנחה על שיעור זה של חדרים שהיו זמינים, ולא על מנת למצוא חן בעיני טראמפ. מייקל גיבסון, פעיל פוליטי ממרילנד שעזר לארגן את הטיולים, טען כי "זה לא היה קשור לזה, בהחלט לא. אפילו לא קצת".
כמה מאותם יוצאי צבא ששהו במלון של טראמפ אמרו שתפקידם של הסעודים במימון הנסיעות היה מאופל. עכשיו, הם תוהים האם השתמשו בהם פעמיים - לא רק כדי לדבר בשם המסר של סעודיה לקונגרס, אלא גם כדי להיות חלק מעסקה של טראמפ.

הנרי גרסיה, ותיק חיל הים מסן אנטוניו אשר השתתף בשלוש נסיעות כאלו, אמר כי המארגנים מעולם לא אמרו דבר על מעורבות הסעודים במימון הנסיעות. "זה הפך להגיוני כאשר נודע לנו שהסעודים שילמו על זה", אמר. לדבריו, האמין שהטיולים מאורגנים על ידי יוצאי צבא אחרים, אך זה הפתיע אותו כיוון שבמהלך הטיולים הקבוצה בזבזה כסף כמו שלא חווה בשום טיול אחר. היו חדרי מלון פרטיים, ברים פתוחים, ארוחות ערב בחינם.