אם אתם אוהבים פופקורן, סביר להניח שהכתבה הזאת תשאיר אתכם רעבים, למרות שלא מופיע בה אפילו פופקורן אמיתי אחד. יחד עם זאת, תשמחו לדעת שקיים חוף בעולם שנראה ממש כמו הדבר האמיתי, ושמו המתאים הוא "חוף הפופקורן".
החוף המקסים ומעורר התיאבון נמצא באי פוארטוונטורה, שהוא השני בגודלו מבין האיים הקנריים של ספרד. מה שאולי מפתיע יותר מכל הוא שעד לא מזמן החוף המיוחד היה כמעט אלמוני וידוע למעטים, למרות שהוא קיים כבר זמן רב. הוא צבר פופולריות בשנים האחרונות בזכות הרשתות החברתיות, בייחוד אינסטגרם, ובהחלט אפשר להבין למה.


מדובר ביעד מושלם לכל מי שמחפש מקום מגניב לבקר בו, או לראות בו סרט. כמובן שאם אתם מכינים פופקורן אמיתי, חשוב לא להתבלבל בינו לבין זה שעל החוף. הם נראים ממש אותו דבר, אבל ה"פופקורן" המקומי הוא בעצם אלמוגים מתים קטנים שקיבלו צורה מעוררת תאבון. 
 


אלמוגים הם מחלקה של בעלי חיים חסרי חוליות ימיים, והם חיים בסימביוזה עם אצות החיות בתוכם. הנוכחות של האצות חשובה עבורם מכיוון שמקור התזונה העיקרי שלהם הוא תוצרי הפוטוסינתזה שלהן. הם מתים לרוב מהרעבה, כאשר הסימביוזה בינם לבין האצות נפגעת, בגלל מחלה בשם הלבנת אלמוגים. המחלה נקראת כך כיוון שכשהאצות בריאות הן צבעוניות וגורמות לאלמוגים להיות כאלו., וכשהן חולות, הן גורמות לאלמוג להפוך ללבן.
 


במקרה זה, לא ברור איך האלמוגים המתים הגיעו אל החוף, או מדוע קיבלו צורה של אחד המאכלים הפופולריים ביותר בעולם. אבל דבר אחד בטוח, ממש כדאי לבקר שם, להצטלם ולשתף את החוויות שלכם מהמקום. למרות שאלמוגים הם קשים, לא נראה שלאנשים יש קושי ללכת על החוף יחפים, או שזה נעשה רק בשביל התמונות. כנראה שאפשר לדעת רק מהתנסות אישי. בהצלחה.