יזמית הנדל"ן, ענבל אור, טענה בראיון מיוחד שערך עמה הרב אפרים בן צביב-103FM, רגע לאחר חזרתה בתשובה, כי "לא פגעתי באף משפחה", והצהירה כי "אני האדם הכי שפוי שיש". מלבד זאת, סיפרה כי  "עברתי אלימות פיזית מצד שוטרים", וחשפה: "החלטתי לחזור בתשובה לאחר שעברתי מוות קליני".

"עברתי אלימות מילולית ונפשית, וגם אלימות פיזית מצד שוטרים, וזה אחד הדברים הכי קשים שאישה יכולה לחוות", סיפרה אור. "עברתי השפלה ועברתי איומים על החיים שלי, עברתי גם בידוד חברתי. רק כשהסרט והספר שלי ייצא לאור יבינו מה עברתי. אני חושבת שאני האדם בארץ שחווה את הכי הרבה אלימות שיש. התעללו בי אלימות בלתי פוסקת. שוטרים נקשו לי על הדלת בלי התראה, בלי צו, חטפתי מכות משוטרים, נחטפתי על ידי שלושה שוטרים, אזקו אותי ברגליים ובידיים כי לא רצו שאקח את הראיות שלי ללהב 433. ההתנהגויות האלה השאירו סימנים והן יכולות היו להוביל למצבים של חרדה. זה קורה לי גם כעת כשאני רואה שוטרים. למה הרביצו לי? כי אני אישה וכי אין לי את הכוחות שלכם, הגברים?".
בתוך כך, היא התייחסה גם למה שעברה במהלך השנתיים האחרונות. "לא עשיתי, לא גנבתי ולא פשעתי", קבעה אור, שהוסיפה: "תראה לי משפחה אחת שפגעתי בה".


 

כאמור, וכפי שפורסם ב-TMI מעריב, אור חזרה לאחרונה בתשובה ואף זרקה את מלתחת הבגדים הקודמת שלה, והחליפה אותה באחת חדשה וצנועה. במהלך הראיון עמה היא גילתה כי להחלטה קדם מוות קליני שעברה: "עברתי מוות קליני ביולי וכשחזרתי, החלטתי לחזור בתשובה. בעזרת השם אזכה להגיע לתשובה שלמה ולזכות ברבים. אין אדם בעולם הזה שהיה מסוגל לעבור את מה שאני עברתי ולהישאר חזקה ושלווה. ולמה הכל? כי אני מאמינה בידו של בורא עולם".

אור אף תיארה בריאיון  קרב מתמשך שקיימה מול מתחריה בענף הנדל"ן, וניסיון בלתי פוסק, עד לימים אלה - תחילה בניסיון שלהם למנוע ממנה להוזיל את מחירי השוק, ובהמשך כדי לבלום אותה מלהציג ראיות מפלילות נגדם. "זו ההונאה הגדולה ביותר שנעשתה בארץ. זו מאפיה, רפובליקת בננות. הכל מושחת, הכל רקוב, כואב לי על הילדים שלנו שנצטרך לגדל כאן", אמרה בצער, "הציעו לי כסף רב במעטפות בשביל לעזוב את הארץ, ביקשו שלא אפיל את המאפיה במדינה. אמרתי לאותו אדם 'תוריד את הכיפה, תתבייש לך'. זו מדינה מתוקנת? אתה יודע שרוצחים חפים מפשע בגלל כסף, ורוצה שאסע מכאן כדי לא לחשוף את הראיות? הלוואי שיגידו שאני פושעת - כי אז אני אציג את האמת".
כשנשאלה על מצב בריאותה הנפשית, אמרה: "עברתי ועדות פסיכיאטריות. אני הבנאדם הכי שפוי בארץ. ניסו להציג אותי אחרת כדי להגיד שהראיות שלי לא קבילות".
"באים לענבל אור כי היא הצליחה לגמרי לבד", הוסיפה אור, "הגברים הורידו אותי כי אני אישה. כי הם מקנאים וצרי עין, ובעיקר כי היה שם הרבה כסף. כי פגעתי להם בפרנסה. הם היו חייבים להזיז אותי. אני מאחלת שהאמת שלי תצא לאור, שכולם יראו את הסיפור האמיתי ואת ההתעלות שעברתי - אף אחד אחר לא היה יכול לעבור את זה".

לדבריה, "אני הולכת לעשות הרצאות להעביר את תעצומות הנפש שלי לרבים. כשהדברים ייצאו לאור כולם יזדעזעו ויבינו מי הפושעים האמיתיים ומי הגיבורה האמיתית, ותודה לבורא עולם על זה שהעמיד אותי בתעצומות נפש כאלה גבוהות, לא להישבר, ללכת עם האמת שלי בדרך הישרה שלי, לא ליפול ולא למעוד. מחר תצליחו, תרוויחו קצת, יורידו גם אתכם. מה זה כסף? למי שייך הכסף? לבורא עולם, לא לנו".