שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיעה הבוקר (שישי) למשרדי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בלוד, כדי להיחקר בחשד לעבירות מרמה. מדובר בתת־פרשה של פרשת בזק־וואלה (4000), הנחקרת באותה יחידה, ומקורה בעדות שמסר עד המדינה ניר חפץ על התקופה שבה כיהן כיועץ בני הזוג נתניהו ודוברם. החקירה נמשכה כשלוש שעות. 



עו״ד יוסי כהן, פרקליטה של שרה נתניהו, מסר בתגובה לחקירתה: "כצפוי, בסיום החקירה יתברר שמדובר בעוד גיבוב כזבים וסיפורי מעשיות של עד המדינה ניר חפץ, שאין בהם כלום. כשהתיקים האחרים מתרסקים, ממציאים בדיות חדשות. עד מתי תימשך הרדיפה אחרי משפחת נתניהו?". 



על פי החשד, העבירה נתניהו למבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, דיווח על תרומה לכאורה ששילמה לעמותה, כשבפועל מדובר בתשלום לחפץ. זאת לאחר שוועדת ההיתרים במשרד מבקר המדינה אסרה עליה להעסיק את חפץ ללא תשלום. במקביל לגברת נתניהו, אמור להגיע למשרדי היאל"כ עו"ד דוד שמרון כדי למסור עדות בפרשה. שמרון היה מעורב בעקיפין בהעברת המידע למבקר המדינה. 



אתמול נחשף כי ראש הממשלה אמר באחת מחקירותיו בתיק 2000 כי הוא הרגיש מאוים על ידי מו"ל "ידיעות אחרונות", כך נחשף אמש בחדשות ערוץ עשר. על פי הדיווח נתניהו אמר לחוקרים: "נוני מוזס אמר לי שאני הרסתי לו מסורת של דורות במשפחת מוזס, את מפעל החיים של 'ידיעות אחרונות'. הוא איים שהוא יהרוס את המשפחה שלי ואיים לפרסם עלינו תחקירים". מוזס הכחיש את כל הנאמר.